ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

یک روز فوق العاده همراه با جایزه!

من کلا" اعتقادی به قرعه کشی ندارم ولی شده جاهایی که اسمم دربیاد و چیزی برنده بشم ، مثلا" من تو دوران راهنمایی تو مدرسه یه ترازو آشپزخونه برنده شدم که هنوز هم  داریمش ولی خیلی موقع ها هم شده که جیزی هم برنده نشم ولی ...


خیلی حس خوبیه که خرید کنی بعد بهت بگن بخاطر سقف خریدت به شما این هدیه هم تعلق میگیره!اونم یه پاوربانک برا شارژ گوشی!

این حس شور و شعف و نگنجیدن در پوست خود ، یک طرف ، چطوری میشه اینو شارژش کرد ؟یه چراق داره همش زرده بعد هی کمرنگ میشه ! اون دکمه اش هم که معلوم نیست چیکار میکنه ؟ اخه ریسته ؟ تغییر کاربریه! هیچ دفترچه ای هم نداره!


لطفا" اگه اطلاعاتی راجع به پاوربانک ها دارین و یا برا خودتون از این مدلهاست بهم بگین نحوه کار باهاش چجوریه!

بر ا من که نوشته 8000MAH و همین دیگه!

(این عکسه تزئینی هست و اونی که من دارم شبیه همینه ولی بغل دکمه اش یه LED گذاشته که الان رنگش زرده)


نظرات 4 + ارسال نظر
توت پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 13:17

من بازم یادم نیومد

رفتم گشتم تو ارشیو کامنت و اون پست رو پیدا کردم که بصورت pdf جهت یاداوری میذارم.

اولا" این ها کامنت های شما برا مسابقه زنگ انشا

http://s9.picofile.com/file/8308262218/1.jpg

http://s8.picofile.com/file/8308262234/2.jpg

http://s8.picofile.com/file/8308262292/3.jpg

این هم پست مربوطه که pdf کردمش

http://s8.picofile.com/file/8308262842/z_ensha.rar.html

مسابقه اش برا 9 تیر 1392 بود.

توت چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 13:04

من تاحالا هیچی برنده نشدم
خیلی دوس دارم برنده بشم
حس واقعا خوبی داره
راستی مبارک باشه
انشاء الله ماشین ببرید

من مطمئن هستم که شما موقعی که داشتین کامنت مینوشتین حتما حضور ذهن نداشتین و قبلا حتما جایی چیزی برنده شده بودین ولی احتمالا یادتون نبوده ، نشون به اون نشون که یادتونه من تو وب سابقا یه مسابقه گذاشته بودم و شما نفر اخر رسیدین و یه تبصره براتون قائل شدم و گفتم اگه بگین کدوم اثر یا صاحب اثر برنده میشه ، به شما هم یه جایزه تعلق میگیره و همینطور هم شد؟؟؟

بهر صورت ممنونم و همچنین شما ، خیلی خوش شانسین می دونستین ؟

توت چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 13:02

دکمه ای که داره برای اینکه شما قبل استفاده ببینید چقدر شارژ داره پاور بانک بعد اینکه شما حداقل نصف روز داخل شارژ بذارید اگه چشمک میزنه داره شارژ میشه اگه مثلا چها تا چراغ داره یعنی مثلا چهارتا سلول داره که دارن شارژ میشن که از خونه اول پر میشه با چشمک زدن تا خونه اخر وقتی چشمک نزنه میشه پر پر شارژ شده، بالای ۵۰۰۰ میلی آمپر حداقل سه بار میتونه شارژ صد درصد کنه گوشی رو البته بستگی داره گوشی چقدر شارژ نذاشته باشه، در حین شارژ شدن از گوشی استفاده کنید یا نه، من داشتم اربعین می رفتم کربلا یه دونه خریدم، خیلی چیزه خوبی بود، فقط نذارید تا اخرین درصد شارژ پاور شارژ مصرف بشه چون دوباره شارژ شدنش زمان زیادی میبره، همیشه بذارید چراغ اخرش ثابت باشه و چشمک زن نشه، مثلا اگه پر باشه وقتی گوشی رو بهش وصل می کنید یه خونه شروع می کنه به چشمک زدن بعد دونه دونه کم میشه

ممنونم از این اطلاعات
اینی که من گرفتم یه چراغ بیشتر نداره ، وقتی اون دکمه اش رو میزنی به رنگ های ابی زرد قرمز و سبز در میاد.

ظاهرا وقتی شارزش کامل بشه سبز هست و موقع استفاده و کم شدن شارژش به رنگ زرد در میاد ، ابیشو نمیدونم چه معنی ای میده!

پس اون دکمه هه برای نمایش میزان شارزش هست ، برام جالب بود ، بازم تشگر

خانمِ لوبیا سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 19:38 http://khanoom-loobiya.blogsky.com

مبارک باشههه . خیلی هم عالی و کاربردی . پاور بانک منم جایزه ست . یعنی یه بار بابام رفت بانک بهش مونوپاد دادن ! چند روز بعد رفت بهش پاور بانک دادن ! بهش میگفتم بیا بازم برو شاید این دفعه گوشی دادن

خب بستگی به ظرفیت و برند پاور بانک داره که چقدر تو شارژ باشه . ولی در کل زمان نسبتا زیادی لازم داره
مثلا پاوربانک من برند شیائومی هست . ده هزار میلی آمپر ساعت . تقریبا ۶ ساعت زمان میبره که شارژ بشه . با شارژر گوشیم . خودش که شارژر نداره ، باید قسمت یو اس بی سیم رو به دوشاخه شارژر و قسمتی که وارد گوشی میشه رو به پاوربانک وصل کنیم که شارژ بشه
بعد با توجه به اینکه باتری گوشیم سه هزار میلی آمپر ساعت هست ، میتونه سه بار صفر تا صد گوشیمو شارژ کنه
پاوربانک من چهار تا چراغ سفید داره که میزان شارژشو نشون میده ! یه دکمه داره که صرفا واسه روشن کردنشه . هرچند اگه اونم نزنم و وصلش کنم به گوشی ، خودش روشن میشه و شروع به شارژ کردن گوشی میکنه !

دیگه همینا به ذهنم رسید که بگم . ایشالا به خوشی استفاده کنید و چرخش واستون بچرخه و از این صحبتا

خیلی ممنون
من تا الان از اینا نداشتم و هر چند کار باهاش شاید ظاهرا" سخت نباشه اما اطلاعات فنی ای که دادین فوق العاده بود ، ظرفیت گوشی رو نوشته 2100 و ظاهرا" باید 3 بار 0-100 رو شارژ کنه ولی رنگ لامپش زرد شد ، باید تست بگیرم ببینم واقعا" چند بار میتونه شارژ کنه.

آخه میدونی
در برگشت از مسافرتی که هفته قبل داشتیم
من گوشیمو طرح زدم و اون برنامه gps سخنگو رو روشنش کردم تو طول مسیر و ظرف 3 ساعت شارژ گوشی شد 12 درصد ، من گوشی رو از طریق کابل aux وصلش کردم به ضبط اما خیلی کند شارژ میکرد جوری که نا امید شدم و تو همون شرایط بود که گفتم ای کاش پاوربانک داشتم!

حالا بعدش چقد تو ترافیک موندیم! اونم مسییری که برا اولین بار و تو شب داشتیم بر میگشتیم و نگرانی هایی داشتم. اوضاعی بود اصن.

--
بازم تشکر زیاد ، خیلی توضیحات کامل بود
ایشالله چیزای بزرگتر مثل خونه و ماشین و اینا برنده بشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد