ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

چیپس + ماست موسیر لذتی وصف ناشدنی با پخت ماکارونی

همانا یکی از لذت های وصف ناشدنی ، خوردن چیپس سرکه ای با ماست موسیر باشد ، باشد که امشب شام ماکارونی رو همچون دستور پخت سرری قبلی ، خوب در بیاید.


+گوشی ما خیلی امکانات خارجی ندارد و گرنه بصورت لایو در اینستا دستور طبخ ماکارونی رو میگذاشتیم!


الان لبتاب جلومه و دوست داشتم آشپزی آنلاین با وب رو تست کنم ، نمیدونم چرا تو این فاصله کسی نیومد وبلاگم و تو این پست نظر بذاره؟ ، من درسته با ایننستا مشکل دارم ولی بموقع به دادم رسید و دوستان نظراتشونو دادن و منتظر نتیجه هستن . اگه کسی نظرشو داشت بگه ، عکسای بعدی در ادامه مطلب

 


نتیجه نهایی



بعدا" نوشت : خیلی خوب بود ، من لحظه به لحظه وقتی کاری رو انجام میدادم عکساشو تو اینستا میذاشتم و بلافاصله فیدبک میگرفتم ! اولین تجربه آشپزی این مدلی!

بچه ها دمتون گرم 



 

 

 



نظرات 10 + ارسال نظر
نگار پهلوانی جمعه 29 بهمن 1400 ساعت 11:07

banooyebahar شنبه 22 مهر 1396 ساعت 23:16 http://khaterateman95.blogsky.com

نه همش کتاب خونه:))؟سرکارم-_-
دوران دانشجوییم خوشبختانه خوابگاهی نبودم و به تبعش هنوز آشپزی بلد نیستم

عافریم پس!
عجب ، پس مثل پسری می مونید که هنوز سربازی نرفته!

نظر من اینه که ادمها تو دوران دانشجویی شهرستان پخته و ساخته میشین چه به لحاط انضباط و مسئولیت پذیری و آشپزی و خانه داری و شرایط دور از خانواده و ...

باید تجربه اش کرد اینو

banooyebahar پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 13:43 http://khaterateman95.blogsky.com

من اصلا خونه نیستم که وقت آشپزی داشته باشم:))و از اون گذشته اصلا اهل آشپزی و خانه داری نیستم بیشتر وقتم بیرون از خونه میگذره
ولی از آشپزی دیگر دوستان استقبال میکنیم

جدا" ؟ یعنی کتابخونه این آیا ؟
خونه داری یه هنره و یه روز خفتتون میکنه ، چه زمان دانشجویی یا بعد تاهل و اینا یا اصن یه روز که تنها خونه این!

دمتون گرم بابت این استقبال گرم

banooyebahar چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 13:34 http://khaterateman95.blogsky.com

من چند وقته کاملا پاکم چیپسو پفک کاملا ترک:))نوش جان شما^__^

نه اینم داستان داشت
یکی از دوستان عکس ماست موسیر محلی گذاشته بود دیگه هوسی افتاد و خلاصه این بساط برپا شد.

دمتون گرم که تو ترکین ، ماهم تفننی هر 2-3 ماه یه بار از اینا میزنیم

تشکرات فراوون از شما
----------------------------
حالا میگم پایه آشپزی و اینا هستی ؟ مثلا بعدا یه چالش آشپزی مثلا بذاریم؟

نسترن چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 09:45

دم کنیا . چ با مزه س
کارای شما اقایون دیدن داره ب خدااااااا

سلام ؛ دیگه بهر حال از امکانات موجود نهایت استفاده رو میکنیم!

الان این جمله تعریف بود ؟ میتونم باهاتون یه مسابقه آشپزی بذارما
----------------------------------
نسترن جان به وبلاگم خوش اومدین و خوشحال میشم اگه وبلاگ دارین برای من آدرسشو بذارین

همیشه شاد باشین و موفق

x چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 00:58 http://malakiti.blogfa.com

یحث تک دختر تک پسر نیست من حتی تک فرزندهایی رو دیدم که وااقعاانقدر مستقل بودن که من باورم نمیشده اینا تک فرزندن .... ادم هایی هم دیدم که چند تا فرزندهم جنس تو خانوادشون بوده ولی شخصیتشون اونجوری که باید نبوده و ابستگی ها و عادت های عجیب و غریب داشتن

روزها زیادوقت نمی کنم بیام وبلاگ شب هاقبل از خواب یه سر میزنم شانس شما بودانلاین جواب داده شه از ناامیدی تایید نشدن در بیاید :)
شب خوش :)

دمت گرم
من ادم خوش شانسی هستم / اما بعضیا قدر نمی دونن دیگه !

تشکرات بسیار و این صوبتا

x چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 00:40 http://malakiti.blogfa.com

555 تا مال یه مدت کوتاهه
من تا دوسه ماه پیش نظراتوبم کلابسته بود وفقط جمعه هاباز میشدبه مدت 24_36 ساعت . 90 % این کامنت ها مال همین یکی دوماهه اس

خدا بده برکت پس
کامنت قبلیتونو جواب دادما

لطفا به اون قسمت توضیحات ، اضافه کنید که شاید کامنتها اینجا تایید و جواب داده نشه ولی اگه لازم باشه تو وبلاگ طرف مقابل جواب داده میشه!

شما یه جوری نوشتین کامنت تایید نمیشه گفتم من نا امید شدم!

x چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 00:37 http://malakiti.blogfa.com

بله واقعا فقط واسه اونایی لازمه که خیلی وابسته هستن و زیادلی لی به لالاشون گذاشتن توخانواده

ما تو فامیل پسری داشتیم بعداز سه تا دختر به دنیا اومده بودو بسیار وابسته و حساس !سربازی افتادشهر دیگه ای که خیلی به نظرم برای ایندش مفید بود !
ولی بعضی هاواقعا روی پای خودشون بودن و سربازی چیزی جز گرفتن یه بخش اعظم عمرشون نیست

اوه مای گاد!
چه سریعم اومیدن وب من

سلام
خیلی خوش اومیدن بانو صفا آوردین

----------------------------------------
با تک پسرا برخورد داشتین ؟ من خودم تک پسرم ، سربازی هم رفتم ، ولی گفتم سربازی من زندگی تو شهرستان به مدت 2.5 سال بود.

راستشو بخوای وقتی اومدم وبتون یه لحظه یه تصویری یادم افتاد ( البته اینو کپی میکنم تو وبتونم میگم ) من اون سالهای 91 اینا به این فک میکردم که برم از دوستان متاهل یه مصاحبه ازدواح بگیرم یا برم دادگستری برم ببینم واینا که میخوان طلاق بگیرن دردشون چیه ؟

اما هیچی ، من که نشد بازدواجم ، ایشالله اونا که این مرحله رو رد کردن بتونن تفاهم داشته باشن

mina سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 21:51

بنظر خوشمزه میاد ، افرین

ممنون از اینکه تو این ساعات و لحظات اومدی اینجا ، یادم می مونه
تشکرات خیلی فراوون و زیاد و این صوبتا و اصن یه وضع فجیعی تشکرات

محمدرضا سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 20:40 http://oneshare.blogsky.com

سلام . بماسربزنید

من که سر میزنم
ولی شما الان نظری چیزی درباره این پسته ندارین؟
دارم آشپزی میکنما ، نیاز به روحیه و انگیزه برای ادامه کار دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد