ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

6.سرفصل های جلسه اول تکنولوژی فکر

سرفصل های جلسه اول تکنولوژی فکر




نحوه program کردن ضمیر ناخوآگاه


1.عوامل محیط ( کیفیت اطلاعات )

2.اصل تمرکز و توجه

3.اصل سوال ( پرسش سوالات مثبت )

4.اصل جملات تاکیدی مثبت

5.اصل واژه ها

6.اصل تصویر سازی ذهنی

7.اصل خود هشیاری ، خود بیداری ، اشراف و بصرت لحظه به لحظه

8.سوالات طلایی قبل از خواب

9.سوالات طلایی صبح

 

 



چگونه یک انسان دیگر ( شخصیت دیگر ) خلق کنیم ؟


1.بخشش و تکنولوژی عشق

2.مدیریت روحیه

3.استفاده از قدرت سوال

4. ثبت اتفاقات زیبا

5. اصل انتظار

 



کیفیت زندگی انسان وابسته به چیست ؟


1.روحیه

2.دستاوردها

3.جیب

4.عشق

 

  


توضیحات تکمیلی در ادامه مطلب

 

بخش اول


 نحوه program کردن ضمیر ناخودآگاه


1.عوامل محیط ( کیفیت اطلاعات )

نخستین آن : ورودی پنجگانه حواس انسان

دومین : اندیشه فکری زیبا

 

ورودی های پنج گانه انسان

بینایی : محیط زیبا و زیبایی در هر آنچه که می بیند و مثلا اگر غذا را در سفره تزئین کند و همه چیز زیبا باشد.

شنوایی : چه گوش کنیم ؟ نباید حرفهای منفی دیگران را گوش کنیم

بویایی

لامسه

چشایی

 

 

2.اصل تمرکز و توجه


توجه و تمرکز ذهنی و چشمی ، روی چیزها و خاطرات خوب ، چرا که با تمرکز روی هر چیز خوب ، ضمیر ناخوآگاه باعث می شود که حالت و چهره بدنی انسان مطابق با آن خاطره خوب باشد.

 

 

 

3.اصل سوال : پرسش سوالات مثبت


طراحی سوال خوب برابر است با جواب عالی ، روحیه عالی و نهایتا یک زندگی عالی

 

پرسش سوالات منفی از قبیل

چرا من بدبخیتم ؟ جواب به این سوال جزئ باورهای من می شود.

 

نمونه سوالات مثبت

خدایا چرا من باهوشم؟

خدیا چگونه است که درهای رحمتت به روی من باز شده است ؟

 


4.اصل جملات تاکیدی مثبت


ضمیرناخودآگاه این جملات را مصداق عینی می بخشد.

 

چند مثال

  • من زیبا هستم
  • خدا پیشاپیش من حرکت میکند.
  • من در دنیایی از آرامش زندگی میکنم
  • همه کائنات گوش به فرمان من هستند.
  • من انسان با شخصیتی هستم.
  • از آسمان برای من طلا می بارد.
  • من انسان موفقی هستم.
  • من می توانم

 



5.اصل واژه ها


هنگام استفاده از جملات در زندگی روزمره ، از کلمات و واژه های مثبت و با احساس استفاده کنم.

 

نمونه

خدایا چگونه شده است که من انسان آرام و موفقی هستم ؟

 

در جملات واژه مثبتی مثل زیر را به کار ببریم

  • آرامش
  • اقتدار
  • زیبایی
  • عشق
  • موفق
  • روز پرحاصل ( با برکت )
  • دستاورد خوب
  • آرامش بیشتر
  • کسب یک تجربه جدید

 

نمونه یک جمله مثبت :

امروز روز پرحاصلی داشتم ، بسیار کار کردم و دستاورد های خوبی داشتم اما در این لحظه احساس نیاز به آرامش بیشتر دارم.

 

 

6.اصل تصویر سازی ذهنی


تخیل آینده زیبا و داستان سازی با ثروت سبب می شود که ضمیر ناخودآکاه آن تصویر را در دنیای واقعیت خلق کند.

 



7.( مهم ترین اصل ) 

اصل خود هشیاری ، خود بیداری ، اشراف و بصیرت لحظه به لحظه / ( اصل چرا و چگونه)


هر چیزی که قرار است عوض شود ، برای اینکه آنرا به ضمیر بخورانیم که یک آدم دیگر هستیم ، باید به آن توجه نشان دهیم.

 

او مرتب از خودش می پرسد که ..... ؟


سوالات


من کیستم؟

کجایم؟

چه میکنم؟

از کجا آمده ام؟

چه رسالتی دارم؟

فردایم چیست؟

چگونه باید زندگی کنم؟

با چه کسی باید ارتباط برقرار کنم؟

چه اتومبیلی باید بخرم؟

در کنار چه محبوبی باید زندگی کنم ؟

چگونه می توانم یک زندگی عالیتر داشته باشم؟

چگونه دانش خود را زیاد کنم؟

 



یک انسان هوشیار و هدفمند به جای "چرا" از واژه "چگونه" استفاده می کند.


  • چرا ذهن انسان را خراب میکند و لب و لوچه ضمیر ناخودآگاه را آویزان می کند.
  • چرا یک واژه کفر آفرین است.

 

چگونه یک واژه رحمت آفرین است که  درهای رحمت خدا را باز میکند که باعث


  • ایجاد یک روحیه عالی توسط ضمیر ناخودآگاه
  • و (خدا) نیز عوامل مسبب الاسباب را می فرستد.


نمونه سوال : چگونه می توانم این مسئله را حل کنم ؟

 



8.سوالات طلایی قبل از خواب (طرح 5 سوال طلایی قبل از خواب )


نمونه سوال:

چرا زندگی من طلایی است؟

چطوری می توانم ثروتمند شوم؟

 


9.سوالات طلایی صبح (طرح 5 سوال طلایی هنگام صبح)


نمونه سوال:

چرا امروز یکی از زیباترین روزهای زندگی من است ؟

 

 

 

 


 

 

 بخش دوم

 

 

تحول در دنیا


چگونه یک انسان دیگر ( شخصیت دیگر ) خلق کنیم ؟


مقدمه 


داستان نگاه زیبا ی میکل آنژ و فرشته زیبا

 

راهکارهای حرکت از بحران هویت به احساس شخصیت خداگونه

ذهن : کارگاه تولید فکر

قلب : کارگاه تولید احساس

 

اصول



1.بخشش و تکنولوژی عشق


همه را ببخشیم و با ذهنی آرام ، تحول آغاز شده است.

رها شویم ، آرام شویم ، قلبی مهربان و عاشق با ذهنی خالی و آرام داشته باشیم.

 

آماده کردن پرنده اندیشه برای پرواز

1.تمام آنهایی که به ما بدی کرده اند را به خدا  می بخشیم و آرام و عاشق می شویم.

2.نه تنها خدا را   دوست داریم

3.بلکه تمام کائنات را دوست داشته و به سنگ فرشهای خیابان هم عشق می ورزم.

4.ما تمام انسان های دیگر که عزیز دل خدا هستند ، و از روح خدا در آنها دمیده شده را دوست می داریم.

 

انسان ها 2 دسته هستند که منشا آنها هم نوع روحیه آنهاست.

1.نوع اول : سراسر مثبت و با انرژی ( با روحیه عالی )

2.نوع دوم : مجسمه منفی ( با روحیه خراب )

پس مهمترین دستاورد انسان ، روحیه انسان ، روحیه اوست.

 

 

 

 

 

2.مدیریت روحیه


چگونه یک روحیه عالی در خود بسازیم؟


1.داشتن یک تکیه گاه مهم ( تکیه به خدا )

انسان هر زمان که احساس کند ، بین زمین و آسمان معلق است ، نگران می شود و هر زمان که به جایی تکیه کند آرام می شود.

 

انسان می تواند خدا را با تمام بزرگی اس در قلبش جای بدهد و بداند که

1.خدا  او را دوست دارد.

2.خدا از او دفاع می کند.

3.راه سعادت را نشانش می دهد.

4.در همه مسائل زندگی کمکش می کند.

 

 

 

 

چگونه با استفاده از ضمیر ناخودآگاه یک روحیه عالی بسازیم که انسان نوع 1 شویم ؟

اصل 1 : استفاده از قدرت تمرکز

تمرکز روی خاطرات خوب گذشته و تخیل آینده

خلق خاطره با بهترین آأم زندگیمان

ساخت یک فیلم ذهنی و آرشیو آن

تخیل در جهت اهداف محقق شده در خاطرات آینده

 

با این کار دیگر افکار منفی دیگر سراغ ما نمی آید و بعد از آن مثل یک آهن مغناطیس شده می شود.

با قدرت تمرکز ، آهن وجود را مغناطیس کرده ایم که طبق قوانین فیزیک ، آهن مغناطیس شده تا 12 برابر وزن خودش را جذب می کند.

 

 


 3. استفاده از قدرت سوال


نمونه سوال

خدایا من کیستم؟

خدایا چگونه شده است که من یک انسان بی نظیر شده ام؟

 


4. ثبت اتفاقات زیبا


اگر زندگی شما ارزش زندگی کردن را دارد حتما ارزش ثبت کردن را دارد.

 


4.1.تهیه یک دفترچه

دفترچه ثبت زیبائیها و موفقیت های زندگی من ( دفترچه ثبت موفقیت ها  زیبائیهای زندگی من )

 

اگر هر شب یک اتفاق خوب را بنویسیم ، ضمیر ناخودآگاه دنبال مطلب است که یک موفقیت برای ما فراهم کند تا در دفترچه ثبت شود.

 

4.2.قبل از عمل/بعد از عمل

در دفترچه بنویسیم که که بودیم و بعد از تغییر چگونه شدیم.

 

4.3.در دفترچه بنویسم که چند سالمان است تا فیزیولوژِیک براساس همان عمل کند.

4.4.نوشتن 30 جمله تاکیدی مثبت

4.5.نوشتن لیست زیبائیهایی که باید بخاطر آن خدا را شکر کنیم ( 50 مورد )

4.6.چه انسان هایی مرا دوست دارند ؟

4.7.طرح 10 سوال طلایی برای شب

4.8.طرح 10 سوال طلایی برای روز

 

5. اصل انتظار


منتظر چه اتفاقاتی در زندگی خود هستیم ؟ آنها رار در دفترچه ثبت کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
کاکتوس چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 19:40


عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد