ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

بازگشت به سمت ما

این پست رو صمیمانه تقدیم می کنم به بهامین بانوی عزیز ، همه چیز بر میگرده به این پست 

گاهی یک حرف ، یک نظر به موقع ، یک راهنمایی درست ...

امیدوارم هم شما بهامین بانوی عزیز و هم دوستانی که تلاش میکنن و باور دارند که بهش میرسن به اون و به بهترش برسن




 کلیپ رو ببنید ، دانلودش کنید ، من بارها و بارها و بارها دیدمش

حتما ببنید 



نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 02:06

سلااااااام
ممنوووووووونم آقا امیر
مرسیییییییی

من کاری نکردم و فقط خوشحالم باورها و تجربیات خودم برای شماوهم موثر بود
ممنونم
یه دنیاااااا ممنون

کلیپ مثل همیشه عالی بود
من هم موافقم به این موضوع که رفتار ما بازتاب میشه.

درسته کارهای ما بازتاب داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد