ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

و تعهد میکنم که ، ارزوهایم را زندگی خواهم کرد! 2

من سوپر استار فیلم های موفقیت زندگی خودم می توانم باشم! انجا که دخترک گفت نه! تو ادم مناسبی برای من نیستی! شاید در شان من نباشی و من سرافکنده شدم ، تمام مناسب ها برای تو ، 


یکروز که دور هم نیست ، ورق بر میگردد و شناخته خواهم شد ، تو دنبال ایده الهایت باش و من نیز برای انچه که میخواهم کوه ها را با توکل به خدا خواهم شکافت تا خواسته هایم در برابر من سر تعظیم فرود اوردند. این را نیز تعهد خواهم کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 14:27 http://notbookman.blogsky.com/

ان شالله موفق خواهید شد و به همه اهداف خواهی رسید

ممنونم بهامین بانو - متعقابا من نیز همین ارزو رو برای شما دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد