ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

فرجام برجام!

مجری اخبار : مردم شریف ایران ، توجه فرمائید!ترامپ! این مردک! از توافق هسته ای برجام خارج شد!


آقای روحانی 5 سال هی گفت برجام اینطوری ، برجام رو خدا آورد ، آثار برجام تا قیام قیامت پا برجاست! حتی یکبارهم برگشته بود گفته بود که بعضیا فک کردن این یک تیکه کاغذه و پارش میکنن و اتیشش میزنن . خب امریکا که روی کاغذ از برجام خارج شد . گمون نمیکنم اثار برجام تا دور بعدی ریاست جمهوری ، چیزی ازش بمونه.


ولی صبح روز فرجام برجام ، یه روز عادی مثل بقیه روزا . روز خوبی داشته باشین.


+فرانک بانو ، بازگشت پر مهر شما رو به آغوش وبلاگ و بلاگ اسکای تبریک گفته و امید که حضورتان پر رنگ تر از قبل باشد.کامنتدونی رو هم بستید و راه ارتباطی قطع است اما خود همین حضور ارزشمند است.


بانوی بهار ؛ حذف وبلاگ کار خیلی اشتباهیه ، شما که اینجارو نمیخونی ولی من چندین بار اینکارو کردم  و مجرب هستم ، ادم نباید برای فرار از وضعیت فعلی زورش به وبلاگش برسه

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 08:05 http://haftaflakblue.blogsky.com/

لطف دارین،خوبی از خودتونِ آقای امیرخان.

ممنونم - مرسی

بهامین چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 10:11 http://notbookman.blogsky.com

واقعا چه خووب فرانک برگشت
و چه تلخ که بهار وبلاگش بسته شد

سلام
اره برگشت ولی کامنتدونسش بسته هست و فقط تماس با من ، لیست رفقا هم نداره ، من تو امار دیدم از طریق سرچ گوگل اومده وبلاگم.

عب نداره ، اینم میره میبینه خبری نیست برمیگرده ، حالا با من که شاید خیلی وبم نمی اومد ولی اگه با کسی صمیمی باشه یه خبری از خودش میده.

Baran چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 08:08 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و درود
بازگشت فرانک بانو...به به
ان شاءالله همیشه خوش خبر باشید آقای امیر

(بانوى بهار،بهاربانو ؟:هرکجا هستی ،آسمانت آبی آرام روشن)

سلام
ممنونم - شما چقد خوبین ، ممنون از محبتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد