ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ایده های ساده آشپزی!

من آشپزی رو خیلی دوست دارم و در زمینه های زیر ، میتونم یه غذای خوب ، بعنوان خروجی بدم!


1.ماکارونی + ته دیگ طلایی ( درجه استادی )

2.قیمه 

3.قورمه سبزی

4. انواع سیب زمینی سرخ کرده


چند وقت پیش ، یه سری عکس تو تلگرام دیده بودم که ایده های بدی نبود ولی از عکس اونجا تا به عمل رسیدن نتیجه ای که من باید بگیرم ، فاصله ی زیادی بود!


ایده ها





خروجی آشپزی من





نتیجه گیری


اینا ظاهرشون سادست ولی باید 2-3 بار غذای سوخته به اهل منزل یا شوهر جان داد تا خروجی یه چیز ایده ال بشه!




آزمایش بعدی


این پست رو در وبلاگ بهامین بانو خوندم و به نظرم بد نیست اینم یک تستی بکنم! خروجی باید جالب باشه!




نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 13:52

خیلی جالب بود نتیجه ش


همیشه همینطوره. شما تو نت یه عکس خوشگل غذا میبینی.بعد حتی تزیینت مث اون نمیشه با اینکه همون موادو استفاده کردی. یعنی علاوه بر تجربه دقت هم لازمه! مثلا میبینی اون عکس ،سایز تمام حلقه های خیارش یکیه. خب برای عکس دیگه نمیاد سر و ته خیارو که حلقه ی کامل نیست، بذاره توی بشقاب.ولی مثلا من و شما میخواهیم اسراف نشه و دیگه ظاهر کارمون شبیه اون چیزی که دیدیم نمیشه دیگه!

آره واقعا ، ننتیجه اش جالب بود!

خروجی ما واقعی تره ، اونا رنگ و لعاب به کارشون میدن

بهامین چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 19:15 http://notbookman.blogsky.com

عالیه
درسته خیلی به اون‌تصویر شبیه نیست اما عالی بود آفرین
چه خوب که آشپزی بلدین
ته دیگ طلایی،ماکارونی

درسته که آشپزی بلدم ولی باید توجه داشت که چاشنی اصلی آشپزی همانا حس و حال است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد