ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ازدواج و ترانه ها! ( برگ خاطرات )

این پست به تاریخ سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 در وبلاگ قبلیم  نوشته شد و نیازش دارم برای پست های بعدی



 

 

 

========================================

 تو این پست آهنگ های مربوط به ازدواج رو میذارم!

 

بعدا" و مهم نوشت:

اقا این آهنگا فاز غم و خیانت و قال گذاشتنه!


الان بهتون گفتم یهو گول اسماشونو نخورید ، بعد برید تو فاز غم که تو افق محو شید!

 

 



 

***

 شب ازدواج ( کامران مولایی ) ( + )


 

***

حلقه ( مجید خراطها ) ( + )

 


***

تاج عروسی ( امین حبیبی + )


 


***

comment

========================================



 

=======================================



کلید واژه :

 آهنگ / ترانه

=======================================


نظرات 2 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 6 آذر 1397 ساعت 10:24

علیکم سلام
قربان شما،امیدوارم خوش تون بیاد.

سلام ، ممنون از پیشنهادتون

Baran دوشنبه 5 آذر 1397 ساعت 20:18 http://haftaflakblue.blogsky.com/

مرسی بابت لینگ آهنگ ها؛همین طور مهم نوشت...
ان شاءالله لینگ آهنگ آرامش عارف رو بزارین

سلام
من تازه ویندوز عوض کردم و الان با بخش ویدیوهای انلاین و موزیک انلاینش به مشکل برخوردم. اهنگش رو دانلود میکنم ببینم چیه تا بعد
بازم ممنون بابت معرفی اهنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد