ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

وقتی ضمیر ناخودآگاهت رو درست برنامه ریزی نمی کنی ...

ضمیر ناخوداگاه رو تقریبا بعد از سخنرانی های دکتر ازمندیان فهمیدم چیه و چیکار میکنه . وقتی ولش میکنی هر چی پیش اید خوش اید هست ، نمی دونم چرا اینکارو باهاش کردم ، اما الان درست در نقطه ای هستم که یا میتونم جبران تمام ناکامی هایگذشتم رو بکنم یا همینطور در این اوضاع بیشتر از قبل غرق بشم.


نوشتن اوضاع عجیب و غریبم دردی رو دوا نمیکنه ، اما با چیزهایی که یاد گرفتم میبینم که میشه بعضی چیزها رو عوض کرد ، کسی که مسئول تمام این اتفاقات بوده شخص شخیص خودمه و باید همه چیز رو درست کنم . 


به نظرم باید یه سری تکنیک ها رو تو وبلاگم به اجرا در بیارم ... ، تو پست های با تگ موفقیت هم عموم راه حل ها رو نوشتم و باید مسئول تر بود .یه چیزای دیگه هم تو ذهنمه ولی خب برای خودنمایی نمی نویسم برای دل خودم می نویسم و هر چی ناشناخته تر باشم بهتره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد