ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

پیشنهاد فیلم - فیلم Time Trap 2017

درباره فیلم 

چیزی که من رو به این فیلم مشتاق کرد بر خلاف توضیحاتی که سایت ها برای توضیح فیلمش نوشتن ، این بود که اشاره به " آب حیات" میکنه . میگن 3 نفر میخواستن به اب حیات برسن ، که 2 نفرشون رسیدن ، اون 3 نفر ، حضرت خضر ، الیاس و ذوالقرنین بود که دو تای اولی رسیدن ولی سومی نه ، اینش برام جالب بود که تو این فیلم بهش اشاره شد. ( داستان آب حیات رو میتونید اینجا بخونید + و ++ )

تو ورایات گفته شده که اب حیات در ظلمات بوده و توی این فیلم ، اب حیات در عمق یک غار ، که اون غار یهجور تله زمانی داره و هر طلوع و غروبی که از دهانه غار در یک دقیقه دیده میشه برابر با یک سال معمولی هست و کسایی که وارد غار شدن زمانی ازش خارج شدن که تمدن زمینی از بین رفته!!!


و تهش 2 تا موجود فرازمینی رو میبینیم که ظاهرا میخوره اونا به اینا کمک کردن ولی در اون زمان ادم ها تو یک سفینه بزرگ زندگی میکنن.




نکته جالب دیگه ، اینه که طبق بحث نسبیت ، زمان در دالان های مختلف این غار هم فرق میکنه و مثلا یک دالانی بود که زمانش از این هم کمتر بود ، یادمه تو شبکه چهار ، تو سینما ماورا یه فیلمی با همین موضوع نشون داده بودن.



ساکنین این غار ، انسانهای اولیه هستن که سلاحشون برای حمله سنگ هست و تو یکی از سکانس های میبینیم که دختره اونها برایشفای زخم والدینشون ، روی اونها اب حیات میریزه و اب حیات میتونه شفا دهنده هم باشه.


دانلود فیلم


این فیلم رو می تونید از این سایت دانلود کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد