ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

پیشنهاد فیلم - فیلم The.Lovely.Bones.2009

درباره فیلم


بدون شک یکی از بهترین و زیباترین فیلم هایی که دیدم همین فیلمه و عاشق دکلمه اخرش شدم که میگه :


" ... وقتی مادرم اومد به اتاقم فهمیدم ، فهمیدم  که تمام این مدت رو منتظرش بودم. من خیلی منتظر بودم ، میترسیدم که دیگه هیچوقت نیاد ،  وقت رفتنمو هیچ کس متوجه نمیشه ، منظورم لحظه ای هست که تصمیم گرفتم از این دنیا برم . ممکنه یک زمزمه یا وزش نسیمی رو حس کرده باشن که از کنارشون عبور کرد . اسم من سالمونه ، مثل یه جورماهی ، اسم کوچیک من هم سوزی هست . 14 سالم بود که به قتل رسیدم ، 6 دسامبر 1973 . من به اندازه یک لحظه اینجا بودم ولی بعدش رفتم. برای همه تون زندگی طولانی و شادی رو ارزو میکنم.. "

این فیلم درباره قتل دختری به نام سوزی سالمون هست که بیشتر به جای جنایی بودن قضیه روی خود اون دختر و اینکه از برزخ شاهد اعمالی که خانواده اش انجام میدن و بی قرارش هستن و دنبالش میگردن و همینطور کارهایی که قاتلش برای فرار از جسد دختره داره انجام میده هست.

فیلمش ترسناک نیست ، خیلی هم جالبه و با اینکه 2 بار دیدم هیچوقت نفهمیدم که دختره چطوری به قتل رسید و به نظرم این عمدی بوده تا فیلم رو همه ببینن . قاتل دختره یک ادم روانی هست که قبل از اون بچههای دیگه ای رو هم کشته و حالا اون بچه ها در برزخ در کنار هم هستن ( یعنی بیشتر تاکید به ماورائی و اون دنیا پرداخته ) در بخشی از فیلم دختره به رفیقش میگه : دوست دارم خون تو رگ های اون قاتل یخ بزنه ،  و شما هم در مسیر فیلم بیشتر و بیشتر از اون مرتیکه قاتل بدتون میاد و مرگش هم به نوبه خودش جالبه و ادم جیگگرش حال میاد!!!!

بهر صورت اون مرده ( قاتل ) اسباب بازی کودکان درست میکرده و اصن بهش نمیخورده روانی بوده و با همین روش ...

بگذریم ، واقعا فیلم فوق العاده ای بوده .در حاشیه این رو عرض کنم که طبق روایات ، بچه هاییکه قبل از اون سن تکلیف به هر دلیل از دنیا میرن ، انور حضرت ابراهیم معلمشون میشه و بهشون یاد میده مطالبی رو که باید بلد باشن.


دانلود فیلم


این فیلم رو میتونید از این سایت دانلودش کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد