ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

پیشنهاد فیلم - انیمیشن coco

درباره فیلم


این فیلم برگرفته از سنت روز مردگان در مکزیک ( ویکی پدیای انگلیسی   - ویکی پدیای فارسی  )  هست که بعد از نسخه 1 این مجموعه یعنی کتاب زندگی ( سایت دانلود فیلم   - ویکی پدیای  فارسی )  ، این مجموعه بهتر به دنیای مردگان میپردازه  

طبق ایین اونا ، اقوام و کسانیکه به یادشون هستیم میان به دنیای زنده ها و بهشون سر میزنن اما کسانی که ازیاد رفتن به سرزمین از یاد رفتگان میرن و کلا فراموش میشن و به دنیای زنده ها نمی یان. اونایی که هنوز در خاطر هستن معمولا عکس یا یادشون در خاطره های اقوامشون هست و به همین دلیل در این روز میتونن به دنیای زنده ها بیان و از خیرات و هدایایی که زنده ها برا مرده ها گذاشتن میتونن استفاده کنن عین خود ما که شب جمعه این خیرات رو برا مرده هامون میفرستیم.




حالا ماجرا اینه که پدر کوکو ( خانم مسن داخل فیلم ) با دلا کروز همکاری داشته ، دلاکروز نوازنده بوده و شعر ها رو پدر coco  می نوشته ، اینا ( دلاکروز و پدر coco ) بخاطر کارشون کلی اینور انور میرن و کنسرت میذارن تا اینکه معروف میشن ، یه روز پدر coco میگه من دلم برای خانواده ام تنگ شده و میخوام برگردم که دلاکروز باهاش مخالفت میکنه و در نهایت موافقت میکنه که بره اما برای اینکه دفتر شعر رو بدزده و همه چیز رو به نام خودش تموم کنه ، تو نوشیدنی پدر کوکو سم میریزه و اون هیچوقت به خونه برنمی گرده.

مادر کوکو ( ایملدا ) مدتها منتظر برگشت همسرش بود ولی وقتی ازش خبری نشد هر چی وسیله موسیقی بود رو انداخت اشغالی و حرفه کفش سازی روی اورد و کل خانواده اش هم کفش ساز شدن وبرای خانواده اش ممنوع کرد که سمت موسیقی برن چرا که از اتفاقی که باعث شد همسرش ولش کنه ناراحت بود. 

صمیمت در این خانواده موج میزنه و عمر کوکو ، ماشالله زیاده و 3 نسل بعدش ، پسرکوچولوی قصه یعنی ایگل به موسیقی علاقه مند میشه و با مخالفت مادربزرگش مواجه میشه . کوکو در این زمان ، سنی ازش گذشته و کمی هم دچار فراموشی شده. پدر کوکو همیشه براش تو نامه هاش به دخترش کوکو ، متن شعرهاش رو می نوشت و براش اواز میخوند وکوکو هر زمان که ترانه ای رو میشنوه فکر میکنه که باباش از سفر برگشته.





پیشنهاد میکنم حتما این انیمیشن شاد و موزیکال رو ببیند ...


دانلود فیلم


این انیمیشن رو میتونید ازاین سایت دانلود کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
لبخند ماه سه‌شنبه 6 آذر 1397 ساعت 22:05 http://paaezaan.blogsky.com

ممنون

خواهش میکنم ولی درخواست من اینه که شما هم فیلم های خوبی که دیدید رو معرفی کنید و بنویسید که درباره چیه؟ بذارین ما هم ببنیمش.

مثلا اخرین فیلمی که مشتاق شدم ببینم فیلم Raju Gari Gadhi 2015 که ژانرش ترسناکه ولی داستانش جالبه ( البته ماما هم که تو وبتون گفتم کمی ترسناکه )

لبخند ماه سه‌شنبه 6 آذر 1397 ساعت 19:35 http://paaezaan.blogsky.com

ممنون از حضور.

فیلم خوب معرفی کنید دانلود کنم

سلام - به وبلاگم خوش اومدید
خب پست های پیشنهاد فیلم همه شون جزئ فیلم هایی هستن که خوبه و ارزش دیدن دارن دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد