ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

سلام بر شهدا غیر تقلبی ها

تا اونجا که من میدونم ارزش پدر و مخصوصا مادر شهید خیلی بالاست و میگن که در قیامت ، شهید پا به بهشت نمی ذاره تا زمانیکه شفاعت پدر و مادرش رو بکنه . یه جا یه حکایتی رو هم خونده بودم که مادر یه شهید مفقود الاثری میره مکه ، به مدینه که میرسه رو به گند پیامبر میکنه و میگه من میخوام پسرم صحیح و سالم جنازش برگرده ، برمیگرده ، جسد پسرش بعد از سالها ، برمیگرده . اینا رو گفتم تا ارزش پدر و مادر شهید مشخص بشه.


حالا جالبه ، بعضی از شهدا اثر تو این دنیا دارن ، مثلا یک شهیدی بود که رضایت نامه ی اردو  دخترش رو امضا کرد ، بعدا گفتن اون امضا جعلیه بردن کارشناس امضا ، گفتن این تنها امضای خود همون شهیده یا جای دیگه ، یه بنده خدایی بوده تو گردان تفحص شهدا ، چند ماه حقوقشون رو ندادن و اینم شکایت به شهدا برد که من جواب خانواده و همسرم رو چی بدم؟ سرافکنده برگشت دید خانمش شادو خوشحاله و یکی اومده هم تمام قرض هایی که بایت خرید خانمش داشته رو داده و هم ظاهرا به پولی به خانم این اقا ، بعدا جنازه اون شهید رو تو تفحصشون پیدا کردن.


یا همین شهید پلارک تو بهشت زهرا تهران که دیگه خیلی معروفه


اینا رو گفتم که ارزش شهید و مادر و خانواده مشخص بشه ، حالا ماجرا چیه؟


تو اصفهان ، ظاهرا برای تدفین و به خاکسپاری بستگان  درجه 1 مثل پدر و مادر شهید کلی قوانین سفت و سخت گذاشتن و ظاهرا پدر شهید خرازی رو جای دیگه ای دفن کردن و نذاشتن تو اون قطعه دفن بشه اما مرحوم تاج الدین ، همونی که تو تصادف با سیدتقی نوربخش معاون وزیر کار و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی فوت شدن رو اونجا دفن کردن ، سر چه سری؟ مجوز داشتن.


سر مراسم تدفین کلی قیل و قال راه افتاد که پدر شهید خرازی رو نذاشتید اینجا دفن بشه ، این برای چی میخواد اینجا دفن بشه؟؟ نماینده ه مجلس هم میگه برید شکایت کنید و تو این گیر و دار به مادر خانواده شهید که اونجا بود هتک حرمت میشه و این یعنی تدفین رانتی و اینجاست که باید به احترام شهدا بخاطر بعضیا که فک کردن دفن شدن در کنار شهدا براشون عجب و قرب میاره باید گفت


سلام بر صدیقین و شهدا غیر از تقلبی ها


+ من که عاشق رهبرم هستم و معتقد به نظام و ارزش ولایت فقیه رو تو سالهای اخیر بیشتر فهمیم و اینم فهمیدم بعضیا اقا اقا میگن ولی جلوتر از اقا راه افتادن و از اسم اقا دارن سوئ استفاده میکنن ، مرتیکه بوق  ، خجالت نمیکشی به نوچه هات تو فیلم  میگی : " بزنیدش ، بزنیدش ؟؟؟؟ " ( ثانیه 59 تا  63 )




این ویدیو در سایت نماشا


تو تاریخ داریم یه سری داغ بودن ، حتما می دونید در جریان حمله به خانه حضرت فاطمه زهرا ( رفرنس )، در دفاع از حضرت زهرا ، اقای زبیر شمشیر کشید ولی بعدا همین اقا اصن برگشت از مسیر اهل بیت یا نمونه دیگه ، اگه اشتباه نکنم حجربن عدی بود یا یکی دیگه از یاران امام حسن بهش میگفت السلام علیک یامذل المونین. ( رفرنس  ) 



فک کنم بعضیا فک کردن که جلو شهدا و خدا میتونن رانت بازی کنن و خدا هم قبول میکنه!!! خدا رشوه بگیر نیست ، رانت هم قبول نمیکنه ، ضمنا اگه نمی دونی بدون ، خدا یه سری ملائکه داره که کارشون اینه که جنازه هر کسی رو در قبر ،  متناسب با شخصیتش جابجا میکنن  و کار اونها اینه ، یعنی عوض کردن مکان اجساد.اگه ادم بدی بوده و بین خوبها دفن شده ، میبرنش جایی که تناسب با خودش داشته ، از این احادیث زیاده ، یه ذره کتاب بخونی خوبه.حالا کارت زیاده بشه من چند تا لینک میذارم از مراجع ، میتونی بپرسی اگه قبولشون داری اگه نه که حرفی نیست.


حکایت 1 - فرشتگان نقاله


حکایت 2 - نقل جنازه سلمان و ابوذر توسط ملائکه نقاله


حکایت 3 - فرشتگان نقاله




اینو حتما حتما گوش کنید ، خیلی جالبه.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد