ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

پست شماره 3 = مباحث امنیتی برای یک وبلاگ نویس

خب ، من همین ابتدا یک عذر خواهی کنم از یک دوست ومعلم عزیزی که بین ما یک سوئ تفاهم پیش اومد. صمیمانه عذر خواهی میکنم



چند تا نکته رو بصورت خیلی کلی بگم و رد بشم و میخوام که خودتون رو جای کسی بذارید که وبلاگش یا شبکه اجتماعیش هک شده ، فقط یک لحظه تصور کنید .... 


چه چیز با ارزشی در وبلاگ یا شبکه اجتماعی خودمان داریم؟


دنیای هک یعنی دسترسی غیر مجاز به یک چیز ( وبلاگ ، اکانت و یا ... ) اما واقعا ما چه چیز با ارزشی داریم که اگه  از دستش بدیم ، خیلی بد میشه ؟ تا الان به این موضوع فکر کردید؟


( بقیه این پست رو بعدا می نویسم و به مرور کاملش میکنم ...


نظرات 1 + ارسال نظر
لبخند ماه شنبه 10 آذر 1397 ساعت 15:35 http://paaezaan.blogsky.com

من نیز عذرخواهی میکنم اگر پیامم ناخودآگاه حس بدی به شما منتقل کرد

اشکال نداره ، یه سوئ تفاهم بود فقط ، باید فراموشش کرد.
من ارادات خاصی به معلم ها دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد