ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

کیبورد مجازی

سلام

تا الان تجربه استفاده از کیبورد مجازی رو نداشتم

جالبه - حتما تستش کنید

مخصوصا زمانی که کیبورد به هر دلیل از کار میفته و تمام زحمات روی انگشت اشاره دست راسته و دست چپ همه اش در حال استراحت و استفاده 2 برابری موس


قبل از استفاده از کیبورد مجازی تو وبلاگم دنبال حرو ف میگشتم تاتو نت پد بنویسم و سرچ مورد نیازم رو انجام بدم

البته قبل ترش به این فک میکردم معلولین و اینا چطور از پس مشکلاتشون برمیان

الان فهمیدم


فقط یه چیزی من 2 تا ویندوز نصبی دارم که با کیبورد میگفتم کدوم بالا بیاد الان حق انتخاب ندارم و اونیکی بالا میاد 

با این وضعیت باید کلی خوش بگذرونم 

فعلا خدافظ :)


 در حال تایید کامنت و وضعیت فعلی

نظرات 1 + ارسال نظر
لبخند ماه یکشنبه 11 آذر 1397 ساعت 14:45 http://paaezaan.blogsky.com

این کامنت رو که تایید کنم بعدش که سیستم رو ریستارت کنم چون کیبورد ندارم اون یکی ویندوزم بالا میاد که برا سناریوها خام گذاشتمش و دیگه تو وب نیستم

ممنونم بابت گلها
و اینکه من نمی دونستم شما موسیقی می نوازین
همیشه دوست داشتم سازی مثل کمانچه یا شیپور رو یاد بگیرم

راستی من به کافه نادری علاقه مند شدم و از تو شهرزاد میشناسمش و شنیدم کع بهش نمیرسن منظور شما هم همین کافی نادری بود دیگه؟

تایپ با کیبورد مجازی هم جالبه ها
خیلی خوبه که با شاگردهااتون اینقد رفیقین
---------------------------
من به جا سنتور نوشتم شیپور و اصلاحشم خیلی سخته
راستی اون داستان دل تنگ و بی قرار هم هم عالی بود

بازم عذرخواهی کنم و برای شما ارزوی توفیق روز افزون رو میخوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد