ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

اگه فرار میکردم ، چیکار میکردی؟؟؟

امروز از بدترین روزهایی بود که امیدوارم نه برای من و نه برای کسی تکرار نشه و خیلی تحمل کردم که پستش رو ننویسم ولی خیلی زور داشت برای من ، یه روز معمولی مثل همیشه ، میخواستم که مادر رو به ترمینال برسونم و یه مسیر سر بالایی بود که بعدش یه مسیر مستقیم و یه تقاطع هم اون جلو ، مسیری که من داشتم می رفتم جزئ مسیر اصلی بود و جاده طرف دیگه اش فرعی ، معمولی رانندگی میکردم و گمونم نمیکنم سرعتم بیشتر از 40 تا بود چون جلوترش سرعت گیر داشت و من بارها و بارها از اون مسیر رد شده بودم.


این بار ، یه ماشین شاسی بلند لبه جاده فرعی ایستاده بود و من هم که مسیرم مستقیم بود و مادرم هم جلو نشسته بود ، اون شاسی متوقف بود و انگار داشت جهت مخالف رو چک میکرد و نه سمتی که ماشین میاد رو ، حق تقدم با من بود و با همون سرعت معمول داشتم از جلوش رد میشدم که یهو دیدم یه چیزی زد به ماشین و ماشین هم تکون خورد ، جلوتر ماشین رو نگه داشتم و اون شاسی بلنده هم وسط بلوار متوقف شد ...


حالا متن مکالمه من با اون پسره

- اقا ، چیکار کردی؟ حق تقدم با من بود؟ گواهی داری ؟

_  شما یه نیش ترمز میکردی حل بود

مامان :  شما اصلا این سمت رو نگاه نمیکردی و حواست به سمت راست بود نه این سمت 

 حالا من هر چی میگم اون میگه شما یه ترمز میکردی حل بود و این اتفاق نمی افتاد تا اینکه گفت : 


ببین من ماشینم چیزی نشد ، اگه در میرفتم و توقف نمی کردم چیکار میکردی؟ تا تو دور بزنی و دنده عقب بیای من در رفته بودم!!!


هر چند که اون فرار نکرد و هزینه خسارت رو داد و بازم اصرار داشت که من برای یه ماشینی که داره میاد تو اصلی باید ایست میکردم در حالی که متوقف بود  و یهو  ....



خدابیامرزه پدربزرگم رو ، همیشه میگفت حق گرفتنی  هست و  در مقابل این ادم های پر مدعا ، حاضر بود چند برابر اون مبلغ خرج کنه تا حقش رو بگیره . خلاصه اینکه حرف اون پسره هنوز تو گوشمه ، اگه فرار میکردم چیکار میکردی؟ یه جورایی هم راست میگفت و اگه اون در میرفت من تا بیام دور بزنم و برگردم اون در میرفت ، همین اتفاق باعث شد که من برم دنبال دوربین هایی که برای داخل ماشین هستن و برای اینجور مواقع خیلی عالی عمل میکنن ، داشتم میگشتم با این فروشگاهه پایین آشنا شدم و بعد از این همه سال رانندگی تجربه بهم میگه وجود یه دوربین تو ماشین لازمه تا یه سری هایی که رانندگی بلد نیستن و اینجور ادعا هم دارن ، قشنگ شاهکاریشون رو بکنیم تو چشمشون!!! این دفعه سومه که ماشین های شاسی بلند و هر جوری دوست دارن رانندگی میکنن و انگار جاده و خیابون ارث باباشونه ( با عرض معذرت از همه رانندگان با انضباط )


لینک فروشگاه



دوربین داخلی خودرو که باعث خنثی شدن توطئه شوم باج گیرها شد




این ویدیو در نماشا



+ نظرات رو برای این پست غیر فعال میکنم و لطفا در نظر سنجی پست ثابت شرکت کنید.