ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

هالیوود و خدا

 یه فیلمی هست به اسم Prometheus.2012 ، این باید به معنالی واقعی کلمه نقد بشه توسط هر کسی که قران میخونه



اقایون کاانالهای تلگرامی ، سایت ها و هر مدیر دیگه ، شما تهش دنبال این هستید که خدا رو اثبات کنید و بگید انسان توسط یه خالق هوشمند بوجود اومده ، ته حرفتون همینه ، اکی ، اما اون خالق هوشمند چجوریه ؟ لطفا به اینم بپردازین


تو اون فیلم میرن سراغ خالق هوشمند انسان و زیر تیغ عملش میبرن و واقعا خالق رو طبق کتب یهودیت نشونش میدن ، اگه این پیام من رو روزی دیدید اون فیلم رو کامل نقد کنید و نذارید رشته هاتون پنبه بشه ، سوره توحید برای نقدش کافیه اما بیشتر از این ها حرف داره اون فیلم


---------------------

چند وقت قبل داشتم دنبال نقد این فیلم بودم ولی هیچ کس اونطوری که می بایست نقد نکرد و اشاره ای به تفکر یهودیت نکرد و بر اون اساس این فیلم رو نقد نکردن ، اگه با تفکر یهودیت اشنا باشین و صفات خدا رو بخونید می بینید که با خدا وهابیت یه مدله و حتی میشه از خدا جلو زد ، به تعبیر چیزایی که اونا دارن و نکته جالبتر در خصوص مسیحیت و یهودیت اینه که اونا معاد رو به اون صورتی که ما داریم ندارن و موضوع به این خوبی رو بهش نپرداختن ، از کتاب های تحریف شده چه انتظاری میشه داشت


اما 3 تا نقد به خود فیلم دیدیم بدک نبود ، میذارمش و سر فرصت باید خودم خدا در تفکر یهودیت رو بذارم و اونوقت با این دید بریم سراخ خدای یهود


نقد شماره 1


نقد شماره 2


نقد شماره 3


نظرات 6 + ارسال نظر
بهامین چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 11:22

سلام
خوبین آقا امیر؟

سلام
الان و در این لحظه عالیم
سفارش پستیم به دستم رسیده و دیروز هم معاینه فنی ماشین قبول شدم

اینکه پست جدید نمیذارم شاید بخاطر اینه که فعلا" دیگه دوست ندارم تو وب خیلی فعال باشم و زمانم رو صرف کارایی کنم که زمان بیشتری مطلبه و شای بهانه باشه که چرا نمی نویسم و دلیلش همونه که گفتم.

امیدوارم در اینده نزدیک برای همه دوستان و شما و همه و من اتفاقای خوب خوب بیفته که کلی خوشحال بشن ، از شما که تابلوی و اسم وکالت شما جلوی ساختمون باشه که با دیدنش ادم هی ذوق کنه و .... خلاصه هرکسی یه طوری دیگه

------------------------------
4 شنبه ساعت 15.28 دقیقه
که میشه 5 دی

البته این یکی دو روز اتفاق های بد هم افتاد ، فقط امیدوارم به جایی برسیم که ما هم جزئ اونایی باشیم که بتونیم جلوی اتفاق های بعدی رو بگیریم در حد خودمون شاید اما امیدوارم همیشه اتفاق ها خوب خوب بیفته مخصوصا تو این 3 ماهه مونده از سال فعلی

کاکتوس دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 18:23

روشن شو بیا منو راهنمایی کن لطفا

اکی

لبخند ماه یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 23:12 http://paaezaan.blogsky.com

زنده باشید

پاینده باشید
میدونید! من هر موقع میخوام بیام وبتون وی پی ان میزنم و ادرس رو کپی میکنم و جلوتر هم که رفتم میخوام با تور بیام که روح باشم و ردی از من نبینید! شوخی کردم البته

اما خب وب دوستان میرم هر چند خاموش

لبخند ماه یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 16:31 http://paaezaan.blogsky.com

سلام .
خوبین؟

سلام ؛ خدا رو شکر
خوب خوب که نه ولی هنوز نفس میکشم و ضربان قلبم هم معمولیه

کاکتوس یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 10:32

اگه حالت خیلی بده
یس بخون و با تمام وجود خودتو بسپر به خدا
و بهش بگو میدونم هرچی صلاح باشه اتفاق میوفته
ایشالا درست میشه
تو یه کتاب نوشته بود کا رو به دوش خدا بندازید
مطمین باشید صلاح می دونه

منم همین فکر رو میکنم ، حتما چیزی هست که نمیدونم و شاید به صلاحم باشه

کاکتوس شنبه 1 دی 1397 ساعت 16:43

کتاب سفر روح بخون
درست و غلطشو نمی دونم
ولی خیلی جالبه
یه دکتر بیمارانشو هیپنوتیزم میکنه
تا به زندگی های قبلیشون برن
خیلی مطالب جالبی داره

سلام کاکتوس جان
خوبی ؟
راستش منتظر یه خبر خوب بودم و لی اونجور نشد که میخواستم و یه جو دیگه شد و این منو برده تو فکر البته این ربطی به کامنت شما نداره ها ولی گفتم یه جا به یکی بگم

یه جا خونده بودم که هیپنوتیزم رو اجنه به ادمها یاد دادن و هیپنوتیزم یعنی ارتباط متقیم با ضمیر ناخوداگاه و نمیدونم این ضمیر همون روحه یا نه

دوست دارم بیشتر بدونم دربارش ولی تو این شرایط اصن نمی تونم و ممنون بابت معرفی کتاب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد