ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

به خدا ، حرف دل ما هم همینه!

عامو ، من تو اون پست دختر سیرجانیه گفته بودم که "اگه مجازات و اینکه کسی رو مجبور کنی بپره رو خارها اگه خوبه ، خب مجبورش کنید خودشم همین کارها رو بکنه " و واکنش متقابل ، حالا هم این کودکای کار کرمان که مجبور کردنشون گل و مشماش رو بخورن ، اقای شهردار اخراجش سر جاش ، ولی اون فرد رو  مجبورش کن گل و مشما گلم بخوره! نظر خانم شریفی مقدم و خیلی های دیگه هم همینه!!!



توئیتر خانم المیرا شریفی - گوینده شبکه خبر




دیگه هر روز باید از این کلیپ ها ببینیم دیگه ؟؟؟  4 نفر رو محکم وایسید دهنش رو صاف کنید دیگه کسی جرئت این کارها رو نداره.

نظرات 1 + ارسال نظر
لبخند ماه یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 19:15 http://paaezaan.blogsky.com

موافقم به شدت

دایرکت جواب نمیدین چرا

ای وای ، پس شما در جریان نیستین که این سوال رو پرسیدین
من روی گوشیم اینستاگرام ندارم ( گوشیم سادست در واقع ) ، اینستاگرام رو من از طریق خود سایت تو مرورگر تو کامپیوتر باز میکنم که فقط میشه کامنت گذاشت و کامنت خود و نمیشه که دایرکت رو دید . اگه هم اون پست مربوطه تو اینستا منظورتون باشه ، من رو لبتاب ویندوز 10 دارم و اونجا یه اپلیکیشین مستقل هست برای اینستا که میشه دایرکت ها رو خوند و جواب داد.

اما من الان فقط از کامپیوتر که ویندوز 7 معمولی داره استفاده میکنم و لبتابم دست خواهریم هست و اگه کسی دایرکت بده ، با امکانات موجود نمیتونم دایرکتش رو ببینم.

دوستان وبلاگی من که تو اینستا هستن این رو می دونستن ، خواستم به شما هم بگم ولی خب الان دارم میگم . هر چی دایرکت دارید تو پیام خصوصی وبم بگید تا جواب بدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد