ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

من دیگه حرفی ندارم!

پسر دایی عزیز برای همسرجانشون استوری گذاشته که ...



این همونه که 3-4 ماه پیش عروسیش بود ها!!! سالگرد ازدواج یعنی سالگرد آشنایی یا سالگرد عقد یا سالگرد عروسی ؟؟؟ خود همین اصن باعث تشویش اذهان عمومیه ! عامو شما نمی دونید ما چه انتگرال 3 گانه ای سر این موضوع ازدواج داشتیم . خودش یه پستی میشه که من بنویسیم 3-4 نفر فقط نقدش میکنن که ای چی شده ، 3-4 نفر دیگه عنان از دست داده و مو کنان و جیغ زنان به سمت صحرا میدونن ...


+ آزی خانم و سرکار خانم عاطی خانم متاهل شده ای که شب چله ی پارسال عقدتون بود و امسال عروسیتون و من شما رو بلاک اند ریپورت کردم!!! از صمیم قلب میگم خوشبختیده بشین ، دو رو برشته کنجدی  میگن پسره از کودکی دنبالش بوده و عاطی خانم بنابرشهادت یک کامنت در اینستا موهاشونو سفید کرده!!! بعله ، با هم خوشبخت بشین 


من دیگه حرفی ندارم .

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran جمعه 28 دی 1397 ساعت 23:03

میگن خدا نکنه مادرا روی یه قضیه کلید کن...دست خودمون نیست زای جان

امیدوارم شما و خانوادتون همیشه سرحال باشید و هیچوقت هیچ اتفاقی نه برای شما و نه برای هیچ دوست دیگه ای بیفته

بازم ممنون از شما

Baran پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 19:48

گویا رفته بودین بالای آغوز دار_گردو بچینین،
بعد پای درخت سنگ بود و
نزدیک بود
یادتون نیست؟همون پستی که تصویر گردوها رو گذاشته بودین.یعنی یه وبلاگ دیگه بود?من اشتباه میکنم؟

هاع اون ، چه عجیب یادتون بوده
حالا چرا یاد اون افتادین؟

Baran پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 14:53

سلام علیکم رحمت الله و...
بعله.ان شاءالله سالیان سال در کنارهم خوشبختی بسازن و
استوری بزارن...

.
.
.
خداوکیلی من میام اینجا،اون سنگ بلوکِ پای آغوزدار یادم میاد
خدایا ؟به اذن خودت حافظ ونگهدار همه باش

و درود بر شما
بعله انشالله ...

سنگ بلوک پای آغوذ دار؟؟؟ کدوم رو میگین؟؟؟ یادم نمی یاد
ممنون سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد