ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

نظر شما چیه؟

یکی از دوستان ، بخاطر یه کاری که دوست داره در آینده واردش بشه ، وارد یه گرایش خاص از ارشد میشه تا بعدا زمانی که فارغ التحصیل شد از اون دانش تو اون حوزه کاری استفاده کنه ( هدف اون دانش هست و نه مدرک ارشد ) ، از قضا تو یه دانشگاه دولتی قبول میشه اما اون چیزی که از اون رشته در ارشد داشت اون چیزی نبود که فکر میکرد.


تصمیم به انصراف میگیره اما قبلش به نظر دوستان و یکی دیگه از اساتید ، تماس میگیره با یه ادم که تو حوزه مد نظر دوست من ، صاحب نظر و جزئ هیئت علمی هست ، اون استاد میگه که برای چیزی که شما میخوای ، فلان سازمان یه دوره 6 ماهه میذاره و اگه فقط اون دانش رو میخوای خب بیا برو اونجا دنبال اون دانش خاص


من بهش گفتم که ببین تو برات چی مهمه؟ ارشد یا اون دانش؟؟؟  الان از اونجا نیای بیرون بعد بگی که چرا جلوم رو نگرفتین و اینا ؟؟؟ بهش گفتم تو برات چی مهمه ؟؟ ارشد یا اون دانش؟ با چشم باز درست انتخاب کن 6 سال بعد بهم نگی چرا جلوم رو نگرفتی ؟؟؟ چون از دانشگاه دولتی انصرا بده ظاهرا تا یه مدت نمی تونه دانشگاه دولتی بره. اما این نظرش اینه که من اون دانش رو برای کارم میخوام و نه مدرک ارشد رو که بذارم دم کوزه؟؟؟ من با 6 ماه به چیزی که میخوام برسم و دانشش رو کسب کنم و نه چیزی که 2 سال عمرم رو هدر بدم وتهش  هیچی؟؟؟


نظر شما چیه ؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین سه‌شنبه 2 بهمن 1397 ساعت 15:56 http://notbookman.blogsky.com/

من خودم هیچ وقت مرخصی تحصیلی استقاده نکردم
اما احتمالا فرم درخواستی باید پر کنن و به آموزش دانشکده تحویل بدن.

راستش منم نگرفتم
اکی - ممنون

کاکتوس سه‌شنبه 2 بهمن 1397 ساعت 08:55

سلام
به نطرم هم مدرک دانشگاهشو بگیره چون مرتبط با همون موصوع هست و هم این اموزشگاه بره
این دوتا منافاتی باهم ندارن .بعدا کلاسای ارشد انقدر نیست که نتونه اموزشگاه بره
اگر کشورای دیگه بود همون تخصص کافی بود ولی اینجا مدرک دانشگاهی داشتن بیشتر از مهارت به چشم میاد متاسفانه
به نطرم هردوتاشو باهم ادامه بده

سلام
ممنونم کاکتوس جان

بهامین پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 16:00 http://notbookman.blogsky.com

سلام
اینکه اگه انصراف بده از دانشگاه و چون دانشگاه دولتی ،دوسال محروم میشه.
بنظر من درسته موسسه عرض ۶ ماه اون مدرک بهش میدن
اما اینکه بتونه مدرک کارشناسی ارشد اونم دانشگاه دولتی از اون گرایش وعلم بگیره خیلی بهتره تا از موسسه ای که این دوره گرفته.
مدرک ارشد دانش به طبع معتبرتراز موسسه اس بنظر من

ممنون ولی مهم اون دانش هست و نه مدرک ،
حالا چند دقیقه قبل که باهاش صحبت میکردم برگشت گفت که بهتره یه ترم مرخصی بگیره که بتونه هم عجله نکرده باشه و هم اینکه بتونه به اون چیزی که میخواد برسه و دولتی رو هم از دست نداده باشه

اخه اونایی که شاغلن یه مدرک میخوان که حقوقشون بره بالا ولی این دوستمون نه ، دانش میخواد که باهاش کار راه بندازه و مدرک بدون دانش نمیخواد

چطوری میشه مرخصی تحصیلی گرفت واسه 1 ترم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد