ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

زمان کمرنگ شدن فرا رسیده ؟؟؟


اول از همه خدا ی عزیزم رو خیلی شکر میکنم که علی رقم تمام کج خلقی هام هیچوقت ولم نکرد و تنهام نذاشت و خداجون مرامت رو عشقه امیدوارم جبران کنم حداقل در وسع خودم ، ممنونم ازت 


+امیدوارم پست پایین رو درخصوص حملات فیشینگ خونده باشید ؛ البته کامنتی ندیدم ولی گفتم که حواستون جمع باشه.


++ امیدوارم همه ،  به هر آرزویی که دارن برسند و برای تمام دوستان آرزوی موفقیت دارم.

فعلا"


یادمون باشه که :

" سرنوشت را از سر و ابتداش ؛ باید اونجوری که میخوایم بنویسیم و قهرمان قصه زندگیمون هم ؛ خودمونیم "


نظرات 6 + ارسال نظر
فاضله هاشمی سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 14:10

عالی خداهمیشه حواسش بهمون هست گلنوشت عشق

صد البته

لبخند ماه دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 07:34 http://paaezaan.blogsky.com

سلام و ارادت
خوبین؟
پیج جی پال رو دیدین؟

سلام - اره دیدم
همیشه برام جای سواله که این جهانگردها وضعشون چجوریه؟
خیلی مایه دارن ؟؟ بعد اینطوری پول خرج میکنن؟؟ یا نه ؟؟؟

یه موزه تو کاخ نیاوران گمونم بود که اونم درخصوص اشیایی بود که 2 تا جهانگرد ایرانی جمع کرده بودن البته شلوغ بود ما نرفتیم ولی این قضیه که مایه دارن و اینا برام ابهام داره

شما در این باره اطلاع دارین؟ یعنی اونا که جهانگردن مایه دارن و میرن میگردن یا نه؟؟؟

لبخند ماه جمعه 12 بهمن 1397 ساعت 13:03 http://paaezaan.blogsky.com

سلام. خوبین؟؟

سلام - خداروشکر
خوبم

بهامین سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 10:46 http://notbookman.blogsky.com/

سلام
تصمیم دارین ننوسید دیگه؟؟
آخه چرا؟؟

سلام
نه اینکه کلا ننویسم ، من همیشه فراز و فرود هایی در تاریخ وبلاگم داشتم
الان میخوام بخاطر شرایطی که درش هستم کمی از وبلاگ و کلا اینترنت دور بشم
و این مسلما دائمی نیست.

راستی ممنون بابت رمز ،

کاکتوس شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 11:26

ایشالا موفق باشید

سلام کاکتوس جان
مرسی و ممنونم از شما

لبخند ماه پنج‌شنبه 4 بهمن 1397 ساعت 18:12 http://paaezaan.blogsky.com

کجا میرین؟

خب الان که من قرار نیست که جایی برم بلکه قراره از محیط نت و وبلاگ و ایسنتا و کلا" اینترنت دور بشم تا ... ام ... خب از یه جایی تو زندگی باید یه اتفاقایی تو زندگی بیفته دیگه

نوشتن پست های سریالی رو متوقف نکنید ، منم پست های سریالی دارم مثلا تو قسمت یادداشت های برتر اگه نگاه کنید نوشته بهترین یادداشت های 6 سال اخیرم که از همه چیز توش هست

خاطرات سربازی ، دانشجویی و ...

شمام متوقف نکنید ، بنویسین و ادامه بدید و بذارین در تاریخ ثبت بشه و بعدا حتما جالب و جذاب خواهد بود

من خاطرات دانشجوئیم رو الان که میخونم کلی میخندم به اون دوران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد