ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

کمی شاد ...

باید بگم دلم برای شادی ها تنگ شده ، نه از اون شادی هایی که مثلا تلوزیون زنگ میزنی بگی فلان اهنگ فلان خواننده ، یه چند وقت پیش یه پست نوشتم و بعدش پاکش کردم ، مختصر مفیدش این بود که اون اهنگ های زیبای محلی و رقص های محلی رو باید تو نمایشگاه هایی  ( مثل نمایشگاه بوم گردی ) که میذارن دید و چقدر جالب و چه فرهنگ و موسیقی های محلی جالبی داریم که فقط اینجور جاها میشه دید ، انشالله که همیشه به شادی و مراسمات شادی 



یه تیکه سنتور از یک اهنگ شمالی به نام جاده های ماسوله به همراه اصل اهنگ رو میذارم . شاد باشید .پیشاپیش سال نو مبارک باشه و سال خفن و خوبی پیش رو داشته باشید.




این ویدیو در نماشا ( کلیک )


دانلود اصل اهنگ ( کلیک )



پیشنهاد میکنم این پست رو بخونید : 


لباس سنتی گیلان؛ لباسی برآمده از دل طبیعت ( کلیک )



سوال : بچه ها ، اینجا کسی تو عرب زبان ها اشنا داره ، منو دعوت کنه به مراسم هاشون ببینم چجوریه ؟



نظرات 5 + ارسال نظر
کاکتوس شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 07:07



Sabireh پنج‌شنبه 23 اسفند 1397 ساعت 10:27 http://Yebargesabz.blogsky.com

چشم اول دو جلسه ویدیوها رو میبینم.
ممنونم

2 ویدیو اول جنبه عمومی داره که چی در ادامه جلسات چی میخواد بگه و یک دید کلی به ادم درباره جلسات تکنولوژی فکر میده

Sabireh چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت 12:11 http://Yebargesabz.blogsky.com

سلام
ممنونم از خوش امدگوییتون

شما اگه درباره من رو در وبلاگم خونده باشید میتونید بفهمید که منم فکرم همینه که آدم ها مثل رود جاری اند و برای زندگی کردن باید حرکت کنن و جالبه که شما هم دقیقا همین حرفی رو که خودم در وبم نوشتم رو در اینجا به من گفتید. اما به گونه ای که همه افراد رو جمع بستین ..
اره کسی که توی خودشه میدونم چه فکرهایی میکنه گاهی این فکرهای غول ها و سوالات حل نشدنی بزرگی میشن که اگه حل بشن میبینی هیچ سختی ای در اون ها نبوده اما چقدر بزرگشون کردیم...

نه من فک نمیکنم که فقط روانشناسان از جملات انگیزشی صحبت میکنن.. بلکه من فکر میکنم هر انسانی که موفقه و تونسته شادی رو پیدا کنه تلاش میکنه تا بقیه رو هم به وجد بیاره و بهشون انگیزه تزریق کنه حالا به هر صورتی که ممکنه...

این آدم ها اراده دارن اما اونقدری خودشون رو کوچک و ناتوان میبینن که این اراده در اونها دیده نمیشه... چون خودشون رو ناتوان میبینن با فکرهایی که میکنن.. این ادم ها اگر یه جرقه توی ذهنشون ایجاد نشه اگه به خودشون نیان این اراده رو پیدا نمیکنن برای همه این جملات انگیزشی صادق نیست.. بعضی ها باید عملا این انگیزه رو با انجام کارهایی که انجام میدن و تشویقی که از طرف اطرافیان میشن بدست بیارن و این اطرافیان ما هستن که به ما انگیزه میدن و این اراده رو در ما بیدار میکنن.. من اینجوری فک میکنم. تاثیر اطرافیان هست که باعث میشه ما دنبال جملات و فیلم های انگیزشی بریم و خودمون رو پیدا کنیم و از این زندان بکشیم بیرون
ممنون از دعوتتون برای بلیط گرفتن اما من بدون بلیط و ایستادن در صف و در زمان آزادم میخوام این فیلمو از اول ببینم

خخخ حرفاتون جالب بود ، با بلیط یا بی بلیط
پیشنهاد میکنم 2 جلسه اول سخنرانی دکتر آزمندیان رو ببینید. مطمئن هستم که اشتراک نظر بسیاری داریم.

http://mehrekhaterat.blogsky.com/1396/07/14/post-176/3-مرغ-همسایه-شون-طلایی-رنگی-

برای دادن اعتماد به نفس به بقیه باید کمی برگشت به عقب ، اعتماد به نفس رو درست کرد و قدم های کوچک و ادامه دار و در ادامه قدم های بزرگ برداشت .

فاضله هاشمی سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 14:07 http://golneveshteshgh.skyblog.com

عالی سال نوشمام مبارک گلنوشت عشق وبلاک منه خوشحال میشم

سلام. به وبلاگم خوش اومدید. چرا وبتون فیلتره ؟؟؟

صبیره سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 13:30 http://yebargesabz.blogsky.com

سلام
شما روانشناسی؟
چرا اینقد پست های انگیزشی؟
الان کدومش فایده داره وقتی خود ادم اراده شو باید استارت بزنه؟
با اینا آدما انگیزه پیدا میکنن؟
اراده آدما و خواستنشون مهمه... وقتی این دو نباشه ادم هر چی هم فیلم و ویدیو انگیزشی ببینه و یا متن بخونه فایده نداره.

ببخشید اینقد سوال پرسیدم... اونم وقتی برای اولین بار وبتون رو به صورت کامل نخوندم.منظورم تمامی پست هاست که نخوندم و فقط چند پست آخرو خوندم.

سلام. به وبلاگ من خوش اومدید.
نه ، من روان شناس نیستم ولی گمونم تونسته باشم روان خودم رو شناخته باشم

کامنتتون جالبه ، شاید نمونه این جور کامنت ها رو من برای بقیه گذاشته باشم یا بگذارم ادم ها مثل آب می مونن ، اگه بی حرکت بمونن ، مثل مرداب میشن ، سیاه میشن ولی اگه در جزیان باشن ، زندگی میکنن .

کسی که تو خودشه میدونید چه فکر هایی میکنه ؟؟؟ اونقدر فکر میکنه و کارهای نکرده براش غول میشن که اسیر زندانی ذهن میشن و خدا نکنه کسی اسیر زندانی ذهن بشه ، کسی که اسیر زندانی ذهن بشه ، مثل زندانی ای در سلولی 1 در 1 هست و باید بگم این ها رو می نویسیم چون از یک جایی تو زندگیم خواستم دیگه ادم قبل نباشم ، زندگی کنم.

شما فک میکنید فقط روان شناس ها پست های انگیزشی میذارن ؟؟؟

ادم های اسیر ذهن ، چه اراده ای دارن که شما ازش صحبت میکنید؟؟؟ اراده و خواستن در جریان داشتن زندگیه و اینه که به اونا بگی عین خودت بودن ، یه روز تصمیم گرفتن دیگه مثل قبل نباشن ، نه اینکه هی بگی باید اراده داشته باشی ، خب اون اراده از کجا باید بیاد؟؟؟

برای ادم بی اراده ،چه انگیزه ای میتونه وجود داشته باشه ؟؟؟

اگه چند پست اخر رو خوندید ، باید بگم به اخر فیلم رسیدید ، بلیط بگیرید یه بار دیگه از ابتدا بشینید فیلم رو از اول نگاه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد