ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

سریال احضار

بعد از دیدن فیلم zar  ، الان دارم سریال احضار رو میبینم البته اینم ترسناکه ، دروغ چرا ، تو ویکی پدیا داستانش رو خوندم اما اینکه واقعا داستان چیه رو تو قسمت سوم سریال میگه - اینجا 


 

 


حکایت 4 تا دوستن ، 2 تا دختر و 2 تا پسر ، پسره زن داره و اسمش گیسو هست ، تو همین گیر و دار پسره به زنش خیانت میکنه و زنه کیه ؟ دوست گیسو 

قسمت سوم وقتی که داستان رو میگه داستان غمناکیه ، اشکام در اومد 


البته این مرده که دکتره ، یک دختر داره و میگه کسی باهاشه مثل فیلم ماما ، خاله ثریا دوست خیالی این دختر ، همون گیسو ، زن اول اون مرده است 

حالا این داستانش خیلی پیچیده نیست اما موضوع خیانت یک دوست به دوستی هست که شوهر داره و یک بچه هم تو شکمش داره ....


حالا اینجاش  دردناکه که مرده اون دختره رو جلو چش زنش اورده خونشون و میگه همینه که هست ، عجب !!! 

سکانس جالب قسمت 3 که تا الان تو کمتر موردی دیده بودم و اصن تو فیلم ترسناکی ندیده بودم و فقط از اینور اونور شنیده بودم رو اخر قسمت 3 دیدم ، یه موجود سُم دار ، میاد پتوی دختره رو میکشه سرش و دختر بچه هه خودش تعجب میکنه!!!


اینم بعض جاهاش ترسناکه میزنم جلو


بهر صورت من نمی دونم این سریال چند قسمته اما تا اخر قسمت 8 بیشتر نمی بینم و ترسناکیش به کنار که میزدم جلو و سکانس هایی که اون دختر بچه ه بود رو می دیدم و لی سکانس هایی که برای روایت کردن خیانت رو خوب ، کار کردن


نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 01:47

من جدیدا موضوعات دارم ،هیجانی،گاهی هم‌کمدی
درحال حاضر سریال فرندز و تاج وتخت نگاه میکنم و از سریال های ایرانی هم رقص روی شیشه .

رقص روی شیشه ؟؟؟
من همون احضار رو نگاه میکردم که دچار نقص فنی شد و دیگه هیچی

البته good place و the flash این هم گهگاه نگاه میکنم
ممنون که فیلم های مورد علاقه ات رو بهم گفتی بهامین بانو جان

کاکتوس جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 15:27

احصار دیدم
بعضی جاهاش عجیبه
البته فکر کنم موضوع چیز دیگه ای باشه
دختره از دید خودش داره داستانو میگه
البته شایدم حقیقی باشه
یاید تا تهش دید که چی میشه

مثل اینکه اینی که ما دیدیم فصل 1 هست و این به یک فصل منتهی نمیشه.
اما من با دیدگاه و تجربیات خودم که پستش رو نوشتم ، دیدم رو گفتم

ببین من به این نتیجه رسیدم که احضار رو جادوگرا و ساحرین ، جن رو احضار میکنن اما احضار روح رو یه مومن واقعی هم داره که واقعا روح شخص متوفی رو میگیره میاره البته اونم به خواست خدا مثل همین شیخ رجبعلی خیاط که کار درست بوده.

حالا این شیخ رجبعلی یکی از چند مورد مومنین بوده و یکی دیگه بود که ارواح دیگه ای دانشمندا رو میاره و ازش سوال می پرسه اما یه ادم عادی خب که این بهش اجازه داده نمیشه که بره مثلا روح فلان مومن رو احضار کنه ، روح مومنین هم که تو برزخ هستن و معمولا بسته به ایمان خودشون اخر هفته یا هر چند یک وقت بهشون اجازه داده میشه به دنیا بیان تازه اونم نه تنها ، بلکه با فرشته ای که مراقبش هست.

به نظر منم فیلم عجیبیه باید نسخه کامل فیلم رو واو به واو ادم ببینه بعد کامل متوجه بشه اما گمونم همه ی اینها جن هستن و حالا شاید خودشون رو پوشونده باشن ، اخه یعنی چی که روح گیسو بعد از 7 سال اومده انتقام بگیره؟؟؟ روح مرده قدرت تاثیر گذاری نداره.

اما جن بخاطر عمر بالا ، میتونه خودش رو به شکل طرف دربیاره و هر جوری که بخواد و هر کاری خواست بکنه

حقیقی که گفتی یاد فیلم زار افتادم ، اونم گفتش که اون براساس حقیقته .
-----------------------------------------------------
اهات یه چیز دیگه کسایی که سراغ جن میرن و جادو میکنن ، اخر عمرشون یه بلایی سرشون میاد بلااستثنا مثلا طرف یا شَل میشه یا یه بیماری میگیره و ...

بهامین جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 12:18

سلام
خوب هستید؟؟

من بخاطر ژانر ترسناکش این سریال نگاه نکردم

سلام- شکر خدا
شما چه مدل سریال هایی نگاه می کنید و اگه سریال ای که خوب باشه ممنون میشم بهم معرفی کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد