ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

احضار - پارت 2 - دانسته ها و تجربیات شخصی ( ویرایش نهایی شد )

من حدود 8 قسمت از سریال احضار رو تو یوتیوب دیدم ولی خب بعضی سکانس هاش ترسناک بود زدم جلو ، از اونجا که خودم قبلا راجع به جن و ارتباط با جن تجربیات و مطالعاتی داشتم ، دوست دارم در این قسمت چیزهایی که می دونم رو بگم ، چیزهایی که میگم شاید مستقیم ربطی به خود سریال نداشته باشه اما بی ربط به موضوع سریال م نیست.




 


مقدمه ای  بر موجودات غیرارگانیک  ( جن)


جن! یک موجود خارج از تصور انسان و به گفته خدا در قران ، اون انسان رو از جایی که تصور نمیکنه و نمی بینتش ، می بینه .ماهیتش از آتش هست . جن خودش رو میتونه به هر چیزی دربیاره غیر از انبیا و اوصیا و در حالتی که برای انسان تجسم پیدا کنه ، یعنی مثل انسان در قالب جسم ظاهر بشه به شدت آسیب پذیر هست مثلا در ماجرای ابراهیم و اسمائیل که اسمائیل به قربانگاه میرفت شیطان بر ابراهیم ظاهر شد تا وسوسه اش کنه اما ابراهیم چند تا سنگ به سمتش پرتاب کرد که یکی از این ها به چشم شیطان که از جنس جن بود برخورد کرد و یک چشمش از بین رفت و این موجود تک چشم از اونجا اومده.


جن ، اونطور که قران میگه برای شنود به اسمانهای بالا میرفتن تا اخبار غیب رو کسب کنن که بعدا توسط فرشتگان ممنوع شدن و هر کسی برای شنود رفت با تیر شهاب میزدنش و اینکه اونها به خودی خود علم غیبی ندارن کما اینکه بعد از مرگ سلیمان در حالی که به عصا تکیه زده بود ، اجنه همچنان مشغول خرحمالی بودن و باز جالیه که خدا میگه اگه می دونستن مرده براش کار نمی کردن و علم غیب نداشتن.


در زمان سلیمان که لشگری از اجنه داشت و همچنین به استناد قران ، اجنه سرعت زیادی در انجام کار و طی مسافت دارن یعنی مثلا یکی از اجنه به سلیمان گفت قبل اینکه بلند شی من تخت ملکه سبا رو برای میارم و همچنین در جای دیگه میگه که با فرار کردن خود در زمین نمی تونن خدا رو به سطوح دربیارن.


در سوره جن ، تاکید میشه که بعضی انسان ها به جن پناه می بردن و در جای دیگه خدا به فرشته ها میگه اینا تو زمین شما فرشته ها رو می پرستیدن ؟؟ گفتن نه بلکه اونها جن رو می پرستیدن.


شیطان در زمانی که اخراج شد ، به خدا گفت من از چپ و راست وجلو عقب راه رو بر انسان می بندم و اون تنها نیست و برای خودش لشگر و دستیارانی داره ، جایی خوندم که خناس هم یکی از اجنه است که وسوسه میکنه ( من الشر الوسواس الخناس ) این حرف های س در اون ایات یعنی یهجور حرفهای ریز ریزکی که شبه الود و راز الود باشه .


اونهایی که میخوان به شیطان نزدیک بشن و شیطان بهشون قدرت بده باید برای شیطان  قربانی اهدا کنن ، و طبق پروتکل های صهیون و اون کتاب الیستاکرولی و صحبت های استاد رائفی تو ویدیوهای قربانی کردن انسان ، شیطان ار بنده هاش میخواد که براش خون بریزن و این خون هم رده بندی داره ، خون اهل بهشت ، کودکان و موارد دیگه ، همچنین شیطان پرست ها برای نزدیکی به شیطان باید مقدسات رو مورد توهین قرار بدن مثلا بعضی هاشون به قران انواع توهین ها رو داشتن ( نوشتنش هم شرمگین میکنه ادمو - )


اجنه و انسان در 2 دنیای متفاوت هستن اما گاهی هم من حدیث هایی رو شنیدم که مثلا فلان امام با صحابه اش رفتن جایی و در بین راه جایی وایسادن چادر بزنن ، صحابه جایی چادر زدن که مورد اعتراض امام واقع شد که چرا اونجا چادر زدین ، اونجا محل زندگی اجنه است و چادر زدن شما باعث ناراحتی اونها شده و اون اجنه بخاطر وجود امام ، شاید محل زندگیشون تنگ شد اما اعتراضی نکردن و برای تشکر ، یک ظرف بزرگ از میوه به امام و صحابه اهدا کردن. برداشت من اینه که در قائده کلی اینها در 2 دنیای متفاوت هستن اما هستن نقاطی ار زمین که اونها زندگی میکنن  اما رفتن سراغ جن یعنی فراخوانی انها از دنیای خودشون.


اونجور که استاد رائفی گفتن ، اینطور میگه که رفتن سراغ جن ، در قالب فال و رمالی و اینا یعنی فراخوانی اونها از دنیای خودشون و این یعنی قفس شیر رو باز کنی و بیاریش وسط ملت که عوارضش بسیاره ، 


مستنداتی که میدانم!


فک کنم اکثر موارد گفته شد اما برم سراغ مستندات

1.پدر دوست من ، تو یه منطقه دور افتاده خدمت میکرد و اون یک شب یکی از دوست هاش به شدت از یک اتفاق ترسید ، اونم این بوده که سر پست یک نفری رو دیده که دم داره یعنی ادمی که دم داره و ازش میترسه و فرار میکنه سمت یکی دیگه ، به دومیه میگه ، اونم جن بوده بهش گفت این که چیز عجیبی نیست ، من هم سُم دارم!!! فهمیدید چی شد ؟؟ اونی که دید جن بود که سُم و دم داشت ، همچنین در تابلوی شام اخر ، اون ادم ها سُم دارن که میتونید تحلیل استاد رائفی رو بهش مراجعه کنید.


بخاطر همین گفتم که در قسمت 3 اون سریال احضار که موجود سم دار اومد رو دختره سرش پتو کشید ، جن بود.


2.اجنه همون طور که می دونید مسلمان و کفار هستن منتهی مسلمون ها شیعه 12 امامی هستن چون بخاطر عمر طولانیشون خودشون یا بابا یا پدربزرگشون مراسم غدیر و امام های شیعه رو دیدن و درک کردن ، برخی از اونها به حضور پیامبر و امام رسیدن و بهشون خدمت کردم ، باب اژدها در مسجد کوفه گمونم اشاره به همین موضوع داره که یک جن در قالب یک مار بزرگ ( شاید مثلا اندازه مار بوا  ) خدمت امام علی رسیده و ازش سوال پرسیده و رفته یا در جای دیگه زمانی که امام حسن و حسین کودک بودن و شب بیرون از شهر رفته بودن و بیرون خوابیدن یکی از اجنه مراقبشون بود و یا در ماجرای کربلا زعفر جنی خدمت امام حسین رسید که اجازه خواست بزنه لشگر مقابل امام رو بترکونه که امام بهش اجازه نداد.


خلاصه اینکه شاید اجنه رو نشه ندید ، اما قدرت انجام کارهایی رو دارن که من نمی دونم این تاثیر گذاری در انجام کار از طریق لمس هست یا تمرکز و یا چی ، مثل همون ادعایی که اون جن در اوردن تخت ملکه سبا کرد. اینکه در فیلم زار ، اتفاقاتی می افته که دلیلی براش نیست میتونه تاثیر پذیری از جن باشه و کار اونهاست.


3.همونطور که گفتم اجنه از غیب چیزی نمی دونن اما در کنار اینها موجودات دیگری هم هستن که اینکه ایا اینها هم از خانواده جن هستن یا نه رو نمی دونم که بهشون میگن همزاد و چند مورد دیگه . احتمالا اسم مراسم احضار روح رو شنیدید همین کارهایی که تو فیلم زار یا احضار انجام میدن ، اون چیزی که احضار میشه روح شخص متوفی نیست بلکه جنه و از اونجا که شیطان قسم خورده که ادم رو از راه به در کنه ، مسلما برای هر انسانی یه مامور جن گذاشتن که وسوسه اش کنه و اون از احوالات ادم و اتفاقاتی که براش در زندگی افتاده مطلع هست.


پس حالا اگه از اون جن سوال بشه ، یعنی یه سوال می پرسن که مطمئن بشن که این به قول خودشون روح همون ادمه ، چون باهاش بوده جواب درست رو میده و این جن هست نه روح


 

مستندات استاد رائفی پور


برخی مستنداتی که استاد رائفی پور گفتن

1.گیت ورود اجنه از دنیای خودشون به دنیای انسان ، صفحه شطرنجی هست و شاید خود طرفی که مثلا احضار جن میکنه اصن اینو ندونه و استفاده از صفحه شطرنجی کنه.


2.اجنه کافر به شدت از نام علی ع میترسن ، راستش دقیق نمی دونم چرا شاید به ماجرای کشتی نوح برگرده و شاید به ماجرای دیگه ، یه خاطره جالبی استاد تعری کرده بود که یکی از شاگرداش زنگ میزنه میگه یکی از اشناهاش تو اتاقش به شدت ترسیده و میگه جن دیده ، خیلی ترسیده این ، چیکار کنه ؟ استاد بهش میگه اگه شیعه است خانم به اون جن ها بگه که من شیعه علی هستم ، هر چی این اقاهه به این خانمه میگه که اینو بگو ، این زبونش بند اومد و نمی تونست بگه.


مرده تلفنی به استاد گفت اون نمی تونه بگه ، اگه من بگم چی ؟ گفتش خب بگو ببین چی میشه ، خلاصه میگه و زنه یه جیغ میکشه و بیهوش میشه ، استاد بعدا ازش می پرسه که خب چی شد وقتی گفتی ؟؟؟ گفتش که اون خانمه که بعدا به هوش اومد گفتش ، وقتی تو که اینو گفتی ، اونها پوزخندی زدن و گفتن تو اگه شیعه بودی اینو خودت میگفتی ( این نقل به مضمونه ولی کلیپش باید باشه که کاملتر میگه )


جن و بسم الله


جن میتونه در تمام زندگی ادم شراکت داده بشه ، مال و اولاد و فرزند ، مثلا شنیدین که قبل از غذا خوردن بسم االله بگید؟البته غذای جن از غذای انسان متفاوته و ظاهرا اون بو میخوره ،اما جایی خوندم که ادمی بدون بسم الله شروع به خوردن غذا کرد وسط غذا خوردن یادش اومد بسم  الله بگه ، تا بسم الله گفت اون جنه هی چی خورده بود رو بالا اورد.


جن میتونه در زمان انعطاف نطفه رابطه ی جنسی هم شراکت داده بشه شاید بخاطر همین باشه که اینجور برنامه ها داستان مذهبی خودشون رو دارن و نام خدا یاد بشه.کلا اونها با نام خدا و الله مشکل دارن. 


جدا از نام خدا ظاهرا اونها با چیزهای دیگه ای هم مشکل دارن مثل نماد ذوالفقار و سرکه و اینها



جن و یا توهم جن ؟؟؟


خود اینکه یک جایی جن داره و کارهایی میکنه بسیار متفاوته از اینکه بخاطر برخی شرایط این تصور بوجود بیاد که جایی جن داره ، مثلا شما اگه فیلم "دوستی از جنس آتش " رو ببینید کامل متوجه حرف های من میشید ، یه جایی یه جن زندگی میکنه که خب اکی و معمولا فضاش سنگین و یه جوری هست اما بعضی جاها فضاش بخاطر محیطش سنگینه ، مصلا درخت گردو در شب بخاطر دی اکسید کربن پس دادن فضای سنگینی ایجاد میکنه ولی ممکنه زیرش جنی هم نباشه.



عرفان حلقه و جن


نمی دونم اس عرفان حلقه رو شنیدید یا نه ولی من اسم طاهری رو اون زمانی که یه اقایی اومد که مثلا جواب رائفی پور رو بده که توهم زده و بعدش استاد اومد یه 20 دقیقه چند تا از جواب شبهاتش رو داد و گفت اون اقا سرش تو عرفان هاست و اینا رو شنیدم ، خیلی تو بحر عرفان حلقه نرفتم اما گویا اونم خیلی طرفدار داشت و چه مشکلاتی براشون پیش اومد من جمله اینکه تو اون جلسات علمی ، برنامه جن گیری داشتن و جنه رفت تو کالبد زن یا مرد و شروع به خرخر کردن ، این خود مستنده که اصن فیلم هم نیست و احتمالا فیلم ها براساس همین مستندات ساخته شده - بعنوان نمونه اینجا


یه چیزی بهتون بگم از من داشته باشید ، شما میخواید یه انسان رو اسیر و دربندش کنید چقدر فضا میخواید؟ مثلا یک قفس به ارتفاع 1.5 متر در 40 سانت ، خب این فضایی هست دیگه ، اما برای جن که غیر ارگانیک و غیر مادیه فضای مادی که نمی خواد ، شاید اون در یک صفحه کتاب هم زندانی شخص بشه ، برای ما قابل درک نیست اما عین واقعیته


بعضی از فیلم های مرتبط با جن در فیلم های ایرانی


فیلم های خارجی که ساخته شده بسیاره و بعضی هاش رو بردن سمت ترسناک و این ها اما من با ایرانی هاش کار دارم

1.دوستی از جنس آتش

2.زار

3.احضار


فعلا اینا یادمه

نظرات 1 + ارسال نظر
کاکتوس جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 15:37

این چیزا خیلی پیچیدست
فقط اینکه واقعیه و بعضیا ازش سوء استفاده می کنن

بله درسته خیلی پیچیدست و ماادم ها تو رابطه بین هم نوع خودمون کامل به شناخت نرسیدیم جن که در حد همین چیزهایی هست که گفتم و جای خود داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد