ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

آشپزی هام در آینه تاریخ وبلاگ !!!

تو این وبلاگ من چند تا پست آشپزی داشتم اما تو وبلاگ قبلیم و قبلترش در پرشین بلاگ هم 1 برنامه آشپزی داشتم ، چون دارم یادداشت مهم رو بولد کرده و تو لیست یادداشت های برتر میارمشون حس میکنم جاشون خالیه در این وبلاگ ، پس محتوا رو به این وبلاگ منتقل میکنم.


1.طرز تهیه ماکارونی - 7 سال پیش در پرشین بلاگ ( اینجا )


2.پست بفرمائید شام با شرکت 6 نفر از دوستان و خودم به تاریخ اسفند 1392 ( اینجا )

یاد و خاطرات کسانی که الان دیگه نیستن گرامی و زندگیشون سرشار از شادی و موفقیت 



3.قیمه  به تاریخ 20 مرداد 1392 ( اینجا )

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 ساعت 15:22

به به،بح بحچه تصاویر خوشمزه و
جا افتاده ای
احسنت بر شما.وچه شیمی مانستان آدم باید چار پنج تا بداره:

جسارتا؟از متبخِ پس از آشپزی؟عکسی ؟ندارین

سلام - ممنون نظر لطف شماست
متبخ پس از آشپزی ، نه تو ذوق میزد عکسشو نذاشتم ولی برای شما که زیاد غریبه نیست مثل همه آشپزی هایی که صورت میگیره و یکی میشوره و یکی آب میکشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد