ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

همیشه راهی هست

همیشه راهی هست حتی  اگه بارها و بارها شکست بخوری 

اگه تو شکست هایی که خوردی ، خرد بشی ، هزار تیکه بشی 

اما ، اگه واقعا برای رسیدن به هدف برات مهم باشه  

مطمئن باش که همیشه راهی هست



یادت باشه ، اراده های قوی ، سنگ سخت رو میشکنه و به زانو درش بیاره

یادت باشه اراده قویت اینکار رو میکنه 


پ.ن : شرایط پست قبل پا برجاست و کامنت ها هم تایید شد ، ممنون بایت کامنت های پر مهرتون ، انشالله همیشه سالم و سلامت و تندرست و موفق باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
Sabireh دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 22:24 http://Yebargesabz.blogsky.com

سلام
پست انگیزشی خوب و عالی ای بود..
دفعه قبل اومدم وبتون با صفحه حذف وبلاگ مواجه شدم که خیلی ناراحتم کرد چون هنوز به برگشتنتون امید داشتم.. چون هنوز کامنتها رو تایید نکرده بودین..
طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق... خوشحالم برگشتین..
و گفتین‌برای‌نوشتن قولی نمیدید.. ولی اگر هراز گاهی هم بنویسید چون مطالبتون جالب و پر انرژی هست یعنی انرژی مثبتی ازشون میگیرم خوب هست...
و پدر و مادرتون و همچنین خود شما، امیدوارم در سلامت کامل باشید..
موفق باشید در کار و زندگی

سلام صبیره بانو جان ، خوبین ؟؟؟
بابت حذف موقت خب متاسفم و سعی میکنم که تکرار نشه چون اصن جالب نیست و این رو میدونم.

ممنونم ، همچنین شما و نماز و روزه هاتون قبول باشه
مرسی

دارم به یه پست در خصوص اشباع روزها ، فک میکنم و ببینم چیکار میشه براش کرد . منتها چون کامل نیست احتمالا نصف و نیمه بنویسم و بعد کاملش کنم چون هنوز خودم درست دستم نیومده

بهامین یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 19:23

سلام
نماز روزه هاتون قبول.
چه خوب دوباره برگشتین.یه مدت وبلاگ حتی در دسترس نبود.

کاملا موافقم همیشه راهی هست

سلام.
نماز و روزه های شما هم قبول باشه

کاکتوس یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 17:50

من ندانم
رفتنت بحر چه بود
امدنت بحر چه؟

حالا هی بیا و برو تا یه روزی همه بزارن برن فقط خودت بمونی
والا
فکر کنم تاکس خریدی تو خط رفتن و اومدن کار می کنیا

بحر گفتنت منو کشته
اخرش احتمالا همین بشه احتمالا

نه ، خب نه کامل هستم و نه کامل نیستم و یه جورایی کارم تو نت و اینترنت هست نمیشه کامل قطع ارتباط کرد ، قصه این کاکتوس جان

مهربانو یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 13:07 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام امیر جان خیلی خوشحالم که دوباره می نویسی .. عجب پست انگیزشی خوبی هم گذاشتی عکس فوق العاده امید بخشه و یعالمه حس خوب رو منتقل میکنه .

سلام
همینطوره

Baran شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 23:08 http://haftaflakblue.blogsky.com/

به به
می عقل مره چی گه؟اون توت دار ایسه
آقای امیر؟هر وقت بهم میگن،تی عقل تره؟..بلند بلند میخندم
خدا حفظ تون کنه و
درپناه خودش نگهدار تون باشه
پ،ن؛
سلام .سلامت باشیدو
موفقیت تون افزون تر
اجاق منزل تون گرم و
چراغ منازل تون روشن

شما ماشالله بمب انرژی هستین
بازم ممنون از شما و خیلیییییییییییییییییی ممنون

بخاطر تمام پیگیری ها مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد