ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

اشباع شکست های مسیر موفقیت

باورم نمیشه ...

کلی نوشتم ، موقع انتشار ؛ همه اش پاک شد اونم پست به این مهمی 

چه وضعشه ...


این گمونم اولین باری بود که این داستان حذف مطالب رو در زمان تایید و ارسال مطالب داشتم ، دفعات بعد پست های مهم رو در قالب ورد می نویسیم و میارمشون توی ورد.البته همچین بد هم نشد چون بعضی مطالبش نیاز به توضیحات بیشتر داشت ، باشه سر فرصت.


نظرات 2 + ارسال نظر
حمید حوائجی شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 12:40 http://www.khodrofanni.blogsky.com

درود بر شما

منم ازت ممنونم

مرسی که به وبم اومدی

خواهش میکنم ، بزرگوارین شما

Baran سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1398 ساعت 19:06

یادت باشه امیر آقا اراده های قوی همونجوری که سنگ سخت رو...
میتونه بلاگ اس کای رو به زانو دربیارو
مطمئن باش؛شما می تونی پسر جان
گریه نکن منم گریه ام می گیره

این سری فرق میکرد ، اما من بعد پست های مهم رو توی ورد می نویسم بعد میارمشون توی بلاگ اسکای ، فعلا برای وبلاگم یک اینستاگرام درست کردم ، سر فرصت یه پست بهتر از قبل می نویسیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد