ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

به انتخاب شما ( پست ثابت )

به نظر شما ، بهترین جملات انگیزشی که میتونن به آدم انگیزه و قدرت بدن چیاست ؟؟؟ 


.

.

.

.

لطفا تو کامنت ها بگید و من تو این پست میذارمش و این پست هم احتمالا یه مدتی ثابت بمونه




Sabireh ( وبلاگ این دوست عزیز )


به خودم ایمان دارم.. و من از پس کارا برمیام من میتونم..



مهربانو ( وبلاگ این دوست عزیز )


پشت سر باد نمی آید .. هر چی هست پیش روست .



انسان ( وبلاگ این دوست عزیز )


تو تنها نیستی خانوادت عاشقتند و خدا پس بهترین خودت باش



حمید حوائجی ( وبلاگ این دوست عزیز )


اگر می خواهید خوشبخت باشید زندگی را به یک هدف گره بزنید نه به آدم ها و اشیاء.«آلبرت اینشتین»



بهامین بانو ( وبلاگ این دوست عزیز )



جمله   1 :   هرگز فراموش نکن ، هر چه اتفاق بیافتد تو همواره در آغوش خدا هستی .


جمله 2 :   این نکته را از غنچه ها آموختم : تا لب به خنده وا نکنی گُل نمی شوی …)


جمله 3 : ما هر روز دو انتخاب داریم : 1. هدیه لبخندمان به دیگران ،  2.دریغ زیبات ترین هدیه دنیا به دیگران ؛ و جالب اینجاست هر انچه را به دنیا بدهی همان را باز پس میگیری!


جمله 4 : از شکست نترس ، آن چیزی که باید از آن بترسی ، نشانه گرفتن اهداف کوچک است ، وقتی هدف بزرگی داشته باشی ، حتی شکست خوردن هم در آن باشکوه است! شکست موفقیت است! اگر از آن درس بگیریم ...


جمله 5 : نه پیروزی به منزله ی پایان راه است و نه شکست به معنای نابودی، شجاعت یعنی ادامه دادن.



جمله شما


 جمله ی انگیزشی شما ...


 

 

جملاتی که من دیدم و جالب بودن از نظر من :


1.بهترین زنگ ساعت یک هدف بزرگه!

2.آدم های موفق ، بقیه رو پایین نمی کشن ، بلکه به اونها کم میکنن.

3.به توانایی هات باور داشته باش.

4.ترس هایی که باهاشون مواجه نمیشیم ، برامون به یه محدودیت تبدیل میشن.

5.اشتباهاتت ثابت میکنن که داری تلاش میکنی.

6.امروز پا نشدم که معمولی باشم.( مثل دیروز و روزهای قبل ... )

7.هدف هاتو کم نکن ، تلاشتو بیشتر کن.

8.اگه میترسوننت ، انجامش بده تا دیگه نتونه تو رو بترسونه.






نظرات 5 + ارسال نظر
Sabireh شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 23:03 http://Yebargesabz.blogsky.com

سلام
به خودم ایمان دارم.. و من از پس کارا برمیام من میتونم..

همه ادم های موفق به خودشون ایمان دارن که از پس کارهاشون بر میان هر چقدم سخت باشه

کاکتوس شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 07:47

هی دارم فکر میکنم چی بنویسم ولی از دیروز جمله خاصی یادم نیومد
فقط یه کتاب هست به اسم من هستم از جو لوسی اون خیلی خوبه
اگر جمله ای به ذهنم رسید می نویسم

سلام
صبحت بخیر کاکتوس جان ، خوبی؟
ایراد نداره ، هر موقع چیزی به ذهنت رسید برام کامنت بذار

راستی ممنون بابت معرفی کتاب

مهربانو جمعه 27 اردیبهشت 1398 ساعت 22:36 http://baranbahari52.blogsky.com/

پشت سر باد نمی آید .. هر چی هست پیش روست .

چه جمله تامل برانگیزی

حمید حوائجی جمعه 27 اردیبهشت 1398 ساعت 08:26 http://www.khodrofanni.blogsky.com

اگر می خواهید خوشبخت باشید زندگی را به یک هدف گره بزنید نه به آدم ها و اشیاء.

«آلبرت اینشتین»

بهامین جمعه 27 اردیبهشت 1398 ساعت 07:52

بهترین ها میتونه خیلی متنوع باشه ،اما بنظر من:

(هرگز فراموش نکن
هر چه اتفاق بیافتد
تو همواره در آغوش خدا هستی)

(این نکته را از غنچه ها آموختم :
تا لب به خنده وا نکنی گُل نمی شوی …)

(ما هر روز دو انتخاب داریم
هدیه لبخندمان به دیگران
دریغ زیبات ترین هدیه دنیا به دیگران
و جالب اینجاست هر انچه را به دنیا بدهی همان را باز پس میگیری!)


(از شکست نترس
آن چیزی که باید از آن بترسی
نشانه گرفتن اهداف کوچک است
وقتی هدف بزرگی داشته باشی
حتی شکست خوردن هم در آن باشکوه است!
شکست موفقیت است!
اگر از آن درس بگیریم ...)

(نه پیروزی به منزله ی پایان راه است و نه شکست به معنای نابودی، شجاعت یعنی ادامه دادن.)

سلام - ممنونم - همه شونو اضافه کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد