ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

غول اولی رو تیر بارون کردم ...

این ایده ای که گفته بودم پست قبل واقعا برا ذهنم جالب بود ، البته شده بود که یه جاهایی تنبلی کنم و یادم بیاد که اون غول هی داره شیشه عمرش رو زیاد میکنه اما بالاخره در 2 گام یعنی اول زدم کورش کردم ( انجام نصف کار ) بعد کامل کارم رو انجامش دادم که غوله کامل کور شد ، بعد گفتم خب اینو چجوری یه حالی بهش بدم گفتم تیربارونش کنم . این نتیجه اخلاقی



البته خیلی جدال باهاش سخت بود و حسابی من و ذهنمو اذیت کرد اما فاتحش خونده شد.


الان ذهنم امادست که بره سراغ غول دوم با اون نعره هاش ، ایی ی ی ی ی

این یکی رو میخوام اره اش کنم ،  چندشه این روش اماگمونم درس عبرتی بشه برای غول های بعدی که تو ذهن من خونه نکنن و من رو بترسونن و برام ترس ذهنی ایجاد کنن ...



یه نکته بگم ، از نظر بعضیا که میان اینجا میگن این دیگه چه پستیه ؟؟؟ دوستان قدرت ذهن رو دست کم نگیرید ، ذهن میتونه روی بدن تاثیر مستقیم بذاره ، باور کنید یا نکنید ، مثلا با هیپنوتیزم ، در حالی که در واقعیت در دست شما یک یخ باشه ، به ذهن بگید تو دست شما یه اهن داغه ، پوست دست بخاطر اون القا میسوزه ، پس ذهن و قدرتش رو دست کم نگیرد  ، بعد اینکه ذهن درسته خیلی قدرتمنده اما خیلی ساده و زودباوره ....



نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانو چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 13:26 http://baranbahari52.blogsky.com/

خونده بودم یه نفر تو یخچال بزرگ کشتارگاه گیر افتاده بوده وقتی میارنش بیرون میبینن مرده و مرگش براثر اتفاقیه که موقع یخ زدگی برای بدن اتفاق میفته . درواقع ذهنش باعث مرگ و یخ زدنش شده چون یخچال اصلا به برق نبوده .

چه جالب

ادم چیزایی عجیبی از قدرت ذهن گاهی میشنوه.

کاکتوس سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 12:35

جالب بود
و اینکه واقعا نباید قدرت ذهن دست کم گرفت .
یه پیشنهاد حجم پست ثابت میشه کمتر کنید
چندبار اومدم فکر کردم پست جدید نداشتید
خیلی از صفحه رو گرفته
البته این نطر منه

بله - همینطوره
----------------------
درست میگی - بذا برش دارم.

بهامین سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 05:23

جواب کامنت نوشتم منظور از غول ها چیه؟
الان متوجه شدم
مطمئنم از پسش به خوبی برمیاین
خواستن توانستن است ،درسته جمله برای خیلی ها کلیشه ای اما برای من همیشه تازگی داره

دیدم جواب کامنتتون رو - اکی

بله همینطوره که گفتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد