ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

تولدت - تولدم ...


این پست موقتا ثابته تا بعدا یا تکمیل بشه یا پست های بعدی درهمین باره نوشته بشه. 


+ پست پایین رو هم از دست ندید. ( پست لایه 2 خواب )





بعدا" تر نوشت :

ممنون از همه عزیزان و بزرگوارنی که اومدن و تبریک گفتن ؛ انشالله تو شادیاتون جبران کنم


نظرات 13 + ارسال نظر
مسافر پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 04:44

سلام.تولدتون با تاخیر مبارک. ان شاالله همیشه شاد و سلامت و موفق باشید

سلام - یک دنیا تشکر از شما
ممنون و سلامت باشید

banooye bahar یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 23:36 http://www.khaterateman95.blogsky.com

سلاام
عوا تولدتون مبارک
ایشالاا کلی اتفاقات خوب در انتظارتون باشه

سلام
ممنون از حضورتون - ایشالله تو شادیاتون جبران کنم
ممنون از کادوهای قشنگی که اوردین

کاکتوس یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 09:55

ممنون از دوستمون
متاسفانه برای قالب وبلاگه و نمیشه حدفش کرد
مگر اینکه برم برنامه نویسی یاد بگیرم

درسته انگار قالب وبلاگ یه مشکلی با تنظیمات داره منم نتونستم از اون طریق پروفایلم رو عوض کنم ولی شاید اگه قالب وبلاگ عوض شه این مشکلم حل شه ؟ نظرت چیه ؟؟؟

لبخند ماه شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 22:25 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

تولدتون مبارک..
امیدوارم قضاوت کردن های عجولانه رو کنار بگذاریم

سلام. ممنون بابت تبریک ، انشالله تو شادی هاتون جبران کنم و فیدبک های مثبت ، مثبت تر میشه به خود ادم برمیگرده . سال 42 که جونتر بودم و بچه ها پایه ، کامنت های مربوط به تبریک تولد میرفت تو صفحه دوم و سوم ولی الانا ، هنوزم فیدبک مثبت همون نتیجه رو داره.


من قضاوت عجولانه ای نکردم . 2 مدل برداشت رو نوشتم و اینکه انتخاب ما کدوم میتونه باشه ؟؟؟

بازی روزگار ، با همه بازی میکنه ، مهم نیست کی و کجا باشه .
صفحه بازی مهم نیست که کجا باشه چون هر جایی میتونه باشه ، زمانش هم مهم نیست چون گاهی مدت ها طول میکشه که صفحه بازی چیده بشه ، نوع بازی روزگار مهمه .

من هم برداشتم از بازی روزگار رو نوشتم ، به زمانش دقت کردید که چقدر طول کشید تا صفحه بازی چیده بشه ؟؟؟ مهره هاش فرق داشتن اما صفحه اش همون بود ، بازیش هم همون بود .

این بازی روزگار نه اولیشه و نه آخریش ، با همه سربزنگاه خودش بازی میکنه ، شاید بهانه بازی کردن هاش فرق کنه اما قاعده و قانونش همونه .
-----------------------------------------------------------

این پست شما رو دوست دارم

http://www.labkhandemoon.blogsky.com/1398/02/25/post-1705/کاربرد-ریاضی-در-زندگی-#comments

Baran شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 19:56 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام بر شما.ممنون از احوالپرسی تون.الان بهترم.یعنی اصلا خوب نبودم
بله.شکر خدا الان بهترم و
خوبم
خواهش میکنم.مرسی از شماو
آن تصویر زیبا
چه کیک و
گلِ بامزه ای
120شین

سلام. انشالله همیشه سالم و سلامت باشید.
ممنون بابت تبریکات شما انشالله تو شادی هاتون جبران کنم. لطف میکنید تاریخ تولدتونو برام بذارید تا منم از خجالت شما در بیام ؟؟؟

Sabireh شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 17:40 http://Yebargesabz.blogsky.com

سلام
چه گل زیباییمبارکتون باشه.. کیک هم نوش جان..

اگر اشتباه متوجه نشده باشم کاکتوس عزیز میخوان که پروفایلشون داخل وبلاگ دیده نشه درسته؟
میتونن درباره من رو در قسمت همون نمای وبلاگ ابزارکها غیرفعال کنن.. کسی به پروفایلشون دسترسی نخواهد داشت البته به شرطی که اسم نویسنده برای نمایش پروفایل لینک نشده باشه (در قالب انتخابی منظورم هست که اسم لینک نشده باشه).

سی ام اخرین ماه از تابستون..

ممنون از شما ، تاریخ شما به تقویم وبلاگ اضافه شد.

بذارید که کاکتوس رو در جریان کامنت شما بذارم.بازم ممنون و مرسی بابت راهنمایی . هدف همونطور که متوجه شدید غیر فعال کردن پروفایل هست.

کاکتوس شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 15:42

متاسفانه نمیشه

چرا نمیشه؟؟؟

برو تو قسمت نمای وبلاگ ( پایین نظرات ) و رو تب ویرایش قالب کلیک کن.

از اونجا ویرایش هات رو انجام بده یا قالب وبلاگی انتخاب کن که پروفایلش مخفی باشه.

Sabireh پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 23:59 http://Yebargesabz.blogsky.com

سلام
تولدتون مبارک امیدوارم سالم و سلامت باشید و خوش و خرم در کنار عزیزانتون

پست پایین هم فراموش نمیشه

سلام صبیره بانو جان
ممنونم - ایشاالله شادیاتون جبران کنم

راستی متولد کدوم روز هستین ؟

کاکتوس پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 18:43

مرسی
خودمم تو فکرش بودم
ولی پیدا نکردم چطور غیرفعالش کنم

راستش گمونم نمیشه اما مطمئن نیستم
راه حلی که به ذهنم میرسه اینه که تو کد وبلاگ دست برده بشه .

بهامین پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 17:05 http://notbookman.blogsky.com

تولدتون مبارک ،با آرزوی بهترین ها:

مرسی بهامین بانو جان
منم برای شما بهترین ها رو آرزومندم

کاکتوس پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 13:25

تولدتون مبارک
ان شاالله امسالتون پر از موفقیت و سلامتی باشه

سلام کاکتوس جان
مرسی - ممنون ، ممنونم دوست خوب و قدیمی من
از خدا برات سلامتی و موفقیت و شاد کامی و موفقیت های آنچنانی میخوام

راستی تولد شما هم که 7 مرداده

مهربانو پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 12:04 http://baranbahari52.blogsky.com/


تن درست و با عزت باشید امیر جان

سلام - واسه همه کادوهاتون مرسی
تولد در حقیقت 3 خرداده و تصمیم نداشتم پست جدیدی بزارم اما خواهری لطف کرد تو اینستا پست گذاشتن و منو تگ کرد و این عکس ، عکس همون پسته. ما تو خرداد با اختلاف 1 یا 2 روز ، هر روز تولد داریم . من و بابام و عموم و دختر خاله و دختر عمو و ....

بازم خیلی خیلی مرسی مهربانو بانو
-----------------------------
راستی خوندن اون پست لایه 2 خواب هم فراموش نشه ، اگه تجربه مشابهی دارین ممنون میشم بهم بگید

Baran پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 00:05

سلام بر شما آقای امیر.میلاد تون مبارک بلامیسر

سلام باران بانو ، خوبید؟؟؟
خیلی خیلی ممنون و مرسی از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد