ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

لایه 2 خواب !!! ( مستند )

تا حالا شده توی خواب ، خواب ببینید ؟؟؟ بعد مثلا تو همون لایه یه اتفاقی براتون بیفته  و بعدش بلند شید و بگید که عه ، خدا رو شکر که مثلا خواب بود ، بعدش دوباره بلند شید بگید که عه ، اینا همه اش خواب بود ؟؟؟


به عبارت ساده تر : 

لایه 1 خواب : همیشه تو این لایه خواب میبینیم و خوابمون خیلی عمیق نیست

لایه 2 : توی خواب ، خواب دیگه ای ببینم 


نکته جالبش برام این بود که خواب لایه 2 رو یادمه و اینکه ذهنم قبل از خواب ، مشوش بود اما بعدش که از خواب بلند شدم ، ذهن آرومی داشتم و خبری از تشویش نبود ، ساکت و ارام ...حس عجیب و تجربه نابی بود .


دوست دارم که همیشه این حس ناب رو تجربه کنم ، راستی شما هم این تجربه داشتید؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
فرشته دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 19:39 https://miss-f.blogsky.com/

تجربه کردم و نمیدونم چرا حس خوبی داره!

سلام ، چه جالب ": )
ممنونم از اشتراک گذاری تجربه تون

مسافر پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 05:09

ولی یه وقتایی برعکس میشه. یعنی وقتی از خواب پامیشی، انقدر خوابی که دیدی، ماجراهای متفاوت و بد و خطرناک و وووو داشته که بعد از بیداری حس میکنی یه تریلی از روت رد شده. تن ت هم مثل اعصابت خورد و خاکشیره! و هیچ انرژی ای از اون خواب و استراحت نگرفتی. این خیلی بده

خواب در خوابو هم تجربه کردم. گیج کننده س گاهی!!!

عجب ، اینم درسته
هر چی هست مربوط به روح بشه احتمالا چون جسم که نصف شب راه نمی افته بره اینور اونور ، شاید انرژی های منفی یا هر چی باعث این اتفاق شده باشه.

اره خواب در خواب گاهی گیج کنندست اما بیشترین تاثیر رو گمونم رو ذهن داره .

Baran شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 20:01 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بله،خیلی پیش اومده.توی خواب خواب ببینم .وهمچنین خواب هام رو دوباره خواب ببینم.شده سه لایه ای هم خواب ببینم.واسه همین اون پست های حس هفتم رو گذاشتم

لطف می کنید لینک اون پست رو برام بذارید ؟چون پیداش نکردم.

بهامین پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 17:07 http://notbookman.blogsky.com

چند مدته خواب های من شکل فیلم سینمایی و قتی بیدار میشم ادامه خواب را همچنان میبینم.
اینکه توی خواب خواب ببینم ،تجربه نداشتم ولی بنظر جالب باید باشه.

جالب بودنش که جالبه اما جالبترش تاثیر این اتفاق در ارام کردن ذهنه و برام سواله که چرا و چطور این اتفاق می افته ؟ چون خیلی کم پیش میاد.

منم تجربه خواب های فیلم سینمایی رو دارم ، اونا هم به نوبه خودشون جالبه.

کاکتوس پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 14:38

دیدم فیلمشو خیلی عالیه

تو اون فیلم هدف نهائیش تاثیر رو ضمیر ناخوداگاه بود ، شنیدم با هیپنوتیزم هم اینکار رو میکنن .

مهربانو پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 14:11 http://baranbahari52.blogsky.com/

بله inseption رو دیدم .
منم فکر میکنم منظورش همینه و البته خیلی موضوع جذابیه

آره ، من حتی شنیدم که غربی ها دارن روی این موضوع کار میکنن که رویا رو برای شخص بسازن .

من سریال آسپرین رو ندیدم و لی موضوع جالبی به نظر میاد ، این پستش در مورد رویای ساختگی برام جالب بود

https://www.instagram.com/p/BZqEWZ0h0Bt/

مهربانو پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 13:27 http://baranbahari52.blogsky.com/

امیر جان قبلا خیلی خواب میدیدم الان کمتر . این تجربه رو هم انگار داشتم .. خیلی یادم نیست ماجراش چی بود ولی انگار همینطوری که میگی بود تو خواب ، خواب میدیدم
دنیای خواب خیلی پر رمز و رازه

این برام جالبه که چطور این اتفاق می افته و ادم اینقدر تو خواب عمیق میشه
فیلم inseption رو اگه دیده باشید اونا تا لایه های خیلی عمیقتر رویا میرن و زمان تو هر لایه متفاوت میشه ، از رو همونم گفتم لایه 2 خواب و تو خواب ادم خواب ببینه.

خود خواب پر از رمز و رازه چه برسه به عمیقتر شدنش

امم - راستی یه چیزی یادم اومد ، اگه فرض بگیریم که فیلم تلقین inseption براساس یک مستند یا نظریه پزشکی ساخته شده باشه ، هدف در اون فیلم در نهایت اینه که روی ذهن و ضمیر ناخوداگاه تاثیر غیر مستقیم گذاشته بشه - جالب بود برام

کاکتوس پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 13:22

لایه ۱ خواب تجربه کردم
ولی دوتا نه
ولی باید پراز هیجان باشه

خیلی جالب بود
شاید اولین باری بود که یه همچین حسی داشتم

فیلم تلقین - inseption رو ببین . اونا تا لایه های عمیق تری از رویا میرن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد