ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ویدیو انگیزشی - آقای دریک ردموند در المپیک بارسلونا

شاید کلیپ های انگیزشی مختلفی دیده باشم اما این یه چیز دیگست ...



( آقای دریک ردموند ) 4 سال برای المپیک تمرین کرد ، در 2 دور اول خوب پیش رفت اما در دور آخر ، پاشنه آشیلش قفل کرد ، دیگه قادر به حرکت نبود ، زمانی که برانکارد میبرن ، اون با تمام درد پاش می ایسته و مسابقه رو ادامه میده ، مسابقه ای که تموم شده بود .



می دونید چرا مسابقه ی تموم شده رو با اون وضعیت داشت ادامه میداد؟ چون پدرش داشت نگاش میکرد ...وقتی پدرش این صحنه رو دید ، به سمتش اومد تا به پسرش کمک کنه تا  با هم ، مسابقه رو تموم کنن ،  چون به پسرش  یاد داده بود که هرگز جا نزنه ...



ویدیو انگیزشی - آقای دریک ردموند در المپیک بارسلونا


این ویدیو در نماشا ( کلیک )




نظرات 2 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 18:20 http://haftaflakblue.blogsky.com/


تی عقل تره چی..؟مو تی امره شوخی دارم
آره بخدا.جدی جدی ایشان برام درست کردن

آقای امیر؟خودا تره هیزار سال بداره،می گول وچه

می عقل گونو عقل جمعی
خیلی از ایشون تشکر میکنم بازم

Baran یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 16:38

سلام و عرض ارادت
راجب کد موزیک و...
راستش من بلد نیستم
صبیره بانوجون زحمت شو برام کشیدین و درست کردن.
شما آدرس وبلاگ ایشان رو دارین؟

سلام- جدا؟
اره دارم - پس به ایشون میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد