ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

زندان ذهن چیست؟

تو یادداشت هایی که نوشتم خیلی این عبارت زندان ذهن رو نوشتم ، واقعا یعنی چی ؟ به زبان ساده و خلاصه زندان ذهن یعنی اینکه جسم ما در بند افکار منفی باشه که قدرت هر کاری رو ازما بگیره ، زندانی که خیچ نگهبانی نداره اما جسم در اون به بند کشیده شده. 2 تا کلیپ میذارم که بیشتر به این موضوع زندان ذهن می پردازه.



زندان ذهن - ایمان دانشراد


این ویدیو در نماشا ( کلیک )





زندان ذهن - دکتر شان استفنسون


این ویدیو در نماشا ( کلیک )





نظرات 3 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت 16:47

علیکم سلام
رسیدین بخیر.ان شاءالله دایم به سفر .آن هم سفرهای بیخطر...❤
همین که وقت کردین و
دیدین،خیلی هم ممنون تونیم.که وقت گداشتین
کامنت دونیش رو بستم،که دوستان لطف نکنن کامنت بگذارند.اخه پست سنجاق شده بودو
قرار بود ببینین و
برش دارم.واگه دوستان یکی یکی کامنت می گذاشتن حالا حالا این داراکولاهه مهمون صفحه وبلاگ بودو
بگذریم..

راستی.اینجا گیلانِ.شمال مازندرانه.البته که شمال فرق داره.وآداب رسوم هرکجا بسی بسیار قابل احترامِ و
من عاشق رامسرموالبته چابکسرو
رودسرو کلهم شرق گیلان


مرسی از لطف تونقابلی نداشت بلا می سر

سلام علیکمممنون - مرسی
الانم رعد و برق و رگبار بهاری

بازم ممنون که اون پست رو نوشتینخیلی لطف کردید
عه! من متوجهش نشدم که سنجاق شدست چه بد ،
سخت نگیرین ، منظور من از شمال وسط شماله ، نه اونورش نه اینورش حالا باشه شمال اصن گیلان

الان که بارون زده هوا خنکتر شده صبح خیلی گرم بود و متاسفانه متاسفانه علی رغم بارش های خوب اول سالی ، این چند مدت اخیر درست و حسابی بارون نزد و بعضی از نهال کوچولوهایی که اسفند کاشته بودم برگ هاش قهوه ای شد و بازم متاسفانه از گروی 2 قلوی نهالم فقط یک قلوش موند و از بین 19 نهال گردو که نوبرانه سال اولش حدود 6 تا بود الان فقط 2 تا سالم و صحیح مونده

بازم خداروشکر

Baran سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 21:02

یه پست دارکولایی داشتم،لطفا مشاهده کنید

سلام - راستش دیروز اومدیم شمال و شب ساعت 12.30 رسدیم و من پست شما رو دیدم و ممنون از شما - فقط چرا کامنتدونیش بسته بود؟ من الان چجوری براتون کامنت بذارم ؟؟؟

بازم خیلی تشکر بابت نوشتن اون پست

توت فرنگی جمعه 17 خرداد 1398 ساعت 11:44 http://banoyeordibeheshti.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد