ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

شاید یه روز نوشتمش ...

2 تا موضوع تو ذهنمه 

1.آخرین روز زندگی من

2.مریخی ها در زمین


هر جفتش موضوعات جالبین مخصوصا دومی که هم یه همسایه مریخی داریم و هم  اینکه خیلی مدت قبل 2 تاشونو تو محوطه مجتمع دیده بودم ، مخصوصا اینکه اونا سعی میکنن با رفتارهاشون خودشون رو شبیه آدم ها نشون بدن و کسی نشناسدشون

38 درصد احتمال میدم شما خواننده عزیز هم با اونها در تماس بودی فقط متوجه نشدی


ایشالله سر فرصت ...  ببینم بعد از آخرین روز ، روز دیگه ای پشت بندش میاد یا نه؟

---------------------------------------------------------------

+ ما مودم adsl خونه رو جمع کرده و یه مودم 4G  هواوی گرفتیم سرعتش خوبه ولی بدیش اینه که باید بسته بخریم و باید مدام پول بسته بدیم.البته رایتل اینجا افتضاحه و ایرانسل خوبه. یه طرحی میشناسین که هم مقرون به صرفه باشه و هم اقتصادی ؟؟؟( حالا چه ایرانسل یا همراه اول ) - از نظرات استقبال میکنم ولی الان یه بسته 1 گیگ زدم تا 30 روز میخوام ببینم چند روز میتونم نگهش دارم و شاید کمرنگ بشم تا روز تولد دوستان که 27-28 و 4 تیر باشه - حالا بهرصورت ببینم چی میشه و اینا


فعلا

نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 05:15

دو تا مریخی ؟؟؟
من بسته ۱۵ گیگ همراه اولو استفاده میکنم. فکر نمیکنم اونی باشه که میخواین. ولی فکر کنم این حجم، همراه اول از ایرانسل به صرفه تر باشه تا جایی که یادمه.

اسم کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی رو شنیدین؟ برداشت آزاد از اون
مصرف ماهانه مودم خونگی ما سلانه 168 هزار تومن میشد ولی الان با این وضعیت برای 100 گیگ سالانه باید 300 بددیم چون گمونم دیگه ماهانه به صرفه نیست

ممنون بابت معرفی طرح

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد