ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

دانلود کتاب صوتی سووشون (خانم ) سیمین دانشور

سلام.

همونطور که در پست قبل گفتم ، یکی دیگه از بهترین رمان ها یا کتاب صوتی هایی که شنیدم ، رمان سووشون بود. نویسنده این کتاب خانم سیمین دانشور هست و از سبک نوشتار کتاب که آمیخته با صوت از کانال تلگرام داستان شب هست واقعا لذت بردم و به شما هم پیشنهاد میدم که شنونده این داستان صوتی باشید چون به جرات میتونم بگم یه تجربه تاب در زمینه رمان و کتاب صوتی هست و اینقدر این رمان و کتاب صوتیش دارای هز و لذت بود که تصمیم گرفتم تو پیکوفایل آپلودش کنم و برای شما عزیزان قرار بدهمش. ( دانلود این کتاب صوتی از اینجا )



3 قسمت از 27 پارت رو برای نمونه تو نماشا آپلودش کردم ، قضاوت با شما 



درباره داستان


تاریخ داستان برمیگرده به حوالی سالهای 1320 ، شخصیت زن داستان خانم زری هستن و مرد داستان یوسف ، جدا از خود داستان ، اینها ظاهرا نماد ها و استوره هایی هستن ،  این رمان ما رو به شهر شیراز و شهرستان هاش میبره ، به زندگی زن و مردی که 3 بچه دارن و 4 هم در راهه ، پسر داستان خسرو و 2 تا دختر کوچولو 2 قلو و مسافر کوچولو. مرد زری خانم اسمش یوسفه و از قضا زری و یوسف ، با هم آشنا میشن و بخاطر برخی خصوصیات زری ، یوسف بهش علاقه مند میشه ولی قبل از سربازی رفتن ، به زری میگه لطفا زود بزرگ شو اما زری متوجه نمیشه...


داستان ادامه پیدا میکنه تا زمانی که اینها 3 بچه و یک مسافر دارن ، زری بخاطر نذر و نیازش ، هفته ای یکبار به زندان و دیوانه خانه میره و بهشون غذا میده اما این مقارن با زمانی هست که برخی بیماری ها شیوع پیدا کرده ، اون زمان اجنبی جماعت تو مملکت ما بودن و برای تامین آذوقه و تدارکات سربازای خودشون ، آذوقه داخلی ها رو می خریدن و حالا یوسف با چند نفر دیگه هم پیمان شده که غلات رو به انگلیسی ها نفروشه و بین روستایی ها تقسیم کنه.


تا قسمت 23 داستان ، یک زندگی روتین رو شاهدیم با همه بالا و پایین ها و کشمکش هایی که بین اعضای مختلف خانواده هست اما از اون قسمت به بعد رمان غمناک میشه اما در عین حال بازم جذابه ، شخصیت زری ، شجاعه اما باز بعضی جاها تو زندگیش مجبوره کوتاه بیاد و گاهی هم بخاطر اینکه جنگ بیرون رو به داخل خانواده نکشونه ، دروغ هم بگه .البته دروغ مصلحتی که اونم داستان های خودش رو پیدا میکنه . 


بخش های منتخب رمان سووشون


پارت 12 ( این ویدیو در نماشا )





پارت 20 ( این ویدیو در نماشا )




پارت 21 ( این ویدیو در نماشا)

+ این پارت ، درباره یک داستانی که شخصیت مک ماهون نوشته و داستان قشنگیه ": )





کانال تلگرام داستان شب


از اونجا که این مجموعه صوتی توسط اعضای کانال تلگرام داستان شب تهیه شده ، لینک کانال تلگرام و اینستاگرام شون رو میذارم . لازم به توضیحه که داستان صوتی هاشون رایگان هست .


آدرس کانال تلگرام ( کلیک )

https://t.me/dastaneshab


آدرس اینستاگرام ( کلیک)

http://www.instagram.com/dastaneshab



نظرات 3 + ارسال نظر
کاکتوس پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 21:53

مرسی ببرای مطالب و کتابای خوب

کاکتوس عزیزم ، ممنون

مهربانو چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 15:51 http://baranbahari52.blogsky.com/

امیر جان چی شده نگرانتم

نه الان دیگه جای نگرانی نیست
ما برای کولر پوشال جدید گرفتیم منتها نمی دونستیم که پوشالهای جدید چه بهش میززنن که باعث ورود ویروس به خانواده ما شد و دیشب همه اوضاع احوال خراب

بابا که صبح از همون سمت کار رفت درمانگاه ما هم امروز
ویروس مسخره ای مه دیشب همه ما رو گرفتار کرد و الان با دوا درمون بهتر شدیم
اما متاسفانه ویروس جدید به طریق مختلف در حال شیوعه
ازتون میخوام مراقب خودتون باشید

مهربانو پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 ساعت 13:25 http://baranbahari52.blogsky.com/

من رو با این رمان بردی به سالهای خیلی دور

چقدر دور یعنی؟

+ من هم اون دیالوگ شلخته درو کنید ، من رو برد به دوران راهنمایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد