ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

کتابخانه من و دفتر 200 برگ قفل فلزی پاپکو

دیروز ، یه روز فوق العاده بود چرا که من بالاخره بعد از مدت ها یه کتابخونه خریدم ، الان هی که نگاش میکنم هی خدارو شکر میکنم ، خداروشکر. منتها من کتابهام کمی زیاده و همش مردد بودم که خب اونهمه کتاب داخل این جا میشه یا نه؟ البته اگه کتابهای عمومی رو بذارم داخل یه کارتن چرا جامیشه ولی فعلا که خوبه


بعد امروز رفتم سایت پایکو ، اینجا ( کلیک )

میدونید که پاپکو یه برند ایرانی با کیفیت در زمینه دفتر و دفترچه و ایناست و من دفتر 200 برگ قفل فلزیش رو دوست دارم چون خیلی با کیفیته ،  قبلا دفترهای 200 برگش قیمتش حدود 20 تا نهایتا 35 تومن بود اما چیزی که الان دیدم فیوز من رو پروند! نوشته 62 تومن!؟؟؟ همینطوری هی به قیمتش نگاه میکردم و مات و مبهوت بودم ، چرا آخه ؟؟؟ من به کی برم اعتراض کنم الان؟




سوال نوشت :

تو پست های قبلی نوشته بودم که ما مودم adsl  مون رو جمع کردیم و یه مودم 4G HUAWI گرفتیم و گذاشتیم و سرعتش خوبه . این مودم ( در دیجیکالا )  سیم کارت خور هست و همه جوره خوبه اما جدیدا باهاش به یه مشکلی برخوردم و اون اینکه گاهی که سیم کارت بهش جا میزنم سیم کارت رو نمی خونه و من هر بار باید 3 تیکه سیم کارت رو جدا کنم و بچسبونم به هم و کل ناز و نوازش کنم تا سیم کارت رو بخونه و نهایتا به اینترنت وصل بشم . دوستانی که مودم سیم کارت خور دارند این مشکل رو داشتن؟ برای رفعش چیکار کردن؟



نظرات 8 + ارسال نظر
مسافر جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 08:37

۱۵ گیگ سی روزه که یک و نیم گیگ صبحانت هم داره. یعنی جمعا ۱۶ و نیم گیگ میشه. ۳۶۹۰۰

چه عالی

مسافر چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 00:04

چرا همه چیز انقدر زیاااادی گرون شده؟ باید کلی کار کنی تا پول دربیاری بعد به طرفه العین خرج میشه!
من که نت همراه اولو استفاده میکنم. راحت ترم

چی بگم
دقیقا - پول دراوردن سخته ولی خرجش راحت

بسته چقدری میزنید ؟ هزینه اش چقدره؟

مهربانو جمعه 21 تیر 1398 ساعت 22:37 http://baranbahari52.blogsky.com/

فکر کن مامان مهردخت باشم و پاپکو رو نشناسم
امیرجان انقدر همه چی چند برابر گرون شده من خیلی وقته تعجب نمی کنم و سر شدم
کتابخونه ت مبارک دوست من

سلام
ممنون - مرسی

لبخند ماه جمعه 21 تیر 1398 ساعت 10:01 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

قالبهای بلاگ اسکای عوض شده و امکان درج کدهای جاوا برای پخش اهنگ و امارگیر وجود نداره. چه کنیم؟؟؟
شما قالبتو عوض نکن

من قالبو عوض نکردم ، پست جدید که گذاشتم قالب خوش عوض شد و حتی تو بخش قالب وبلاگ دیگه نمیشه کد گذاشت

من یه پیام براشون فرستادم امیدوارم جواب بدن ، از همه بدترش نداشتن سرویس ویگذر و کد جاوا میتونه باشه

لبخند ماه جمعه 21 تیر 1398 ساعت 10:00 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

از گرونی که دیگه نمیشه حتی حرف زد چون باز گرون میشه. لعنت به مسببینش
میگم سوالهای فنی امون رو از شما نیپرسیدیم اونوقت شما از ما
ان شاللله درست شه مودم کارت خورتون

روح جانباز درگذشته هم شاد.

ممنونم از شما

بهامین چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 12:58 http://notbookman.blogsky.com

تسلیت میگم
روحشون شاد

بهامین چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 10:31 http://notbookman.blogsky.com

کاغذ گرون شده تمام قیمت کتاب های درسی نسبت به پارسال مقایسه میکنم بیشتر شده.

2 برابر شده!!! چه خبره ؟

بهامین چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 10:30 http://notbookman.blogsky.com

مبارک کتابخونه .
دفتر برند پاپکو من هم تایم دانشجویی داشتم ، طرح ها و رنگ های متنوع و قشنگی داره

سلام - ممنونم بهامین جان
آره برند خوبیه

راستش امروز خبری شنیدیم که ازش ناراحت شدیم ، دایی مادرم که از جانبازهای شیمایی دوران جنگ بود و این اواخر حالش چندان مساعد نبود ، ظاهرا دیشب آسمانی شدن و خبرش رو صبح به ما دادن . به ما نزدیکن و تا دیروز اخرین خبرش این بود که حالشون بهتره اما وقتی امروز به بهانه پرسیدن حال دایی از خانواده شون رفتیم دیدیم که متاسفانه خبر درست بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد