ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

آقای مدیر مسئول بلاگ اسکای ...

30 تیر نوشت : قریب به یک هفته از زمان این پست و ارسال پیام به تیم پشتیبانی بلاگ اسکای گذشته اما من از اونها هیچ پاسخی دریافت نکردم.



آقای مدیر مسئول بلاگ اسکای ...

سلام.

چرا بلاگ اسکای قالب خودشو بهم تحمیل کرد و نمیشه کد گذاشت و قالب هاش فقط هدرش فرق میکنه و از ابزارک ها چند مورد رو حذف کرده ؟؟؟

شما که نمی خوای دنباله رو بلاگفا و بعدش پرشین بلاگ باشین که اومدن چشمش رو درست کنن زدن کورش کردن؟؟؟ شما اگه به فکر امنیت سرورهاتون هستید باید مباحث امنیتی رو برای کاربر معمولی در نظر بگیرین که حداقلش داشتن سرویس وبگذر هست که نشون میده که رفته و کی اومده؟؟؟

تو بخش امارتون فقط نشون سایت ها رو میده اما کو آیپیش؟؟؟ سرویس ویگذر آیپی نشون میده. نذارید محبوبیتی که در طی سالها کسب کرده بودید دود هوا بشه.


چرا نمیشه از کد جاوا تو وبلاگ استفاده کرد؟؟؟ مورد استفاده اش هم همین پخش موسیقی و سرویس وبگذر بود. لطفا هم پاسخگو باشید و هم اطلاع رسانی کنید که چیکار دارید می کنید.



نظرات 10 + ارسال نظر
گلابتون بانو چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 15:12

سلام من خبر نداشتم این همه اتفاق افتاده تازه دیدم!

خیلی بد شده با این تغییراتش
قبلا یه اطلاع رسانی میکردند ولی الان سر خود هر کاری بخوان میکنن

مسافر سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 23:53

اینجا اصلا چرا این شکلی شده؟

بی تدبیری و اجبار زورکی مسئولان بلاگ اسکای

کاکتوس سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 17:50

این چه وضعشه
حالم از این قالب جدید زورکی بهم می خوره
چیکار باید کرد؟

اجباره زورکیه
نمیدونم

Baran سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 17:32 http://haftaflakblue.blogsky.com/

میدونید؟دم عید ها آدم خانم های فک فامیل و
درهمسایه اش رو نمیشناسه.چرا؟چون خانم مشاطعه یه انقلاب و
خونه تکونه اثاثی در چهره ها ....
الان حکایت بلاگ اسکایِاونقدر تغییر کرده
من فکر کردم،عید نوروزِ و
بجهت تبریک سال نو،
خدمت رسیدم
همه ایام تون نوروز باشه آقا امیر عزیز

وا؟چرا کج کج نگا میکنی؟ننه اون ماشه رو بیار بینم

امیر؟ننه قربونت بشه بنظرت؟اگه پیغام بفرستم؟نمیگه؟تی عقل تره چی..؟خودمون مشغول رفع رجوع اشکالاتیم؟اندکی صبر؟

پس عید شما مبارک باشه

شما چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟

مهربانو سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 16:12 http://baranbahari52.blogsky.com/

امیر جان من آمار وبگذرم رو می خوااام ..
جا نداره درجش کنم ؟؟

قبلا اگه خاطرتون باشه تو بخش نمای وبلاگ ، میشد کد داد و کد یه قالب دیگه رو که کپی شده اونجا paste کرد اما الان اون بخش کد رو حذف کردن و یه سری قالب که شاید تنها تفاوتش هدرش باشه رو گذاشتن
==================================

من به پشتیبانی وبگذر هم پیام دادم و این مسئله رو باهاشون مطرح کردم، امیدوارم حداقل اونها بتونن یه حرکتی بزنن
--------------------------------
متاسفانه هیچی
با تغییر اخیر ، تو بخش مربوطه ، اصن کد نمیده که بشه کد وبگذر رو داخلش جا داد
به هیچکدوم از پیام هام جواب ندادن .

حداقل پرشین بلاگ یه سایت و خبر گذاری داشت ، از بلاگ اسکای هیچی ندیدم
باید منتظر موند تا ببینیم که چطور میشه

اما شما حتما بهشون پیام بدید ، براتون تو وبلاگتون پیام گذاشتم و آدرسشم گذاشتم.

Sabireh سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 14:24 http://Yebargesabz.blogsky.com

توی پرشین بلاگ یادمه منم بهشون گزارش دادم حتی عضو توییتر شدمو از اونجا با اعضای تیم پرشین بلاگ در ارتباط بودم و نظر میدادم اما هیچ کاری نکردن... فقط میخواستن به روز باشن و برنامه راحتتر باشه برای کاربرین در حالی که به شدت بنظر من این کد نویسی وبلاگ های پرشین بسیار سنگینه... حالام اینجا هم همینجوره فک نمیکنم به گزارشها پاسخی بدن... قبلا برای یه مورد که خاطرم نیست گزارش دادم پاسخی نگرفتم... ولی منم گزارش میدم... و خوبه که کم کم دوستان بیشتری هم به این جمع اضافه بشن... هر چند ممکنه نتیجه ای نگیریم... نهایتش میگن برین... اگر راضی نیستین...

باز خدا پدر پرشین بلاگ رو بیامرزه یه خبرگذاری داشت ، بلاگ اسکای هیچی نداره . شما ازش چیزی داری بهم بگو.

اره قبول دارم پرشین سنگینه بود و بلاگ اسکای سبک تره نسبت به اون. من به دوستانم آدرس صفحه تماس با پشتیبانی بلاگ اسکای رو گذاشتم و ازشون خواستم بهشون پیام بدن شما هم اینکارو بکنید ، امیدوارم اتفاقی که برای بلاگفا و پرشین افتاد برای بلاگ اسکای نیفته.


میدونی که ، بعد از حوادث سرویس بلاگفا که وب خیلی ها حذف شد و ارشیوشون از بین رفت خیلی ها یا رفتن جای دیگه یا اصن دیگه ننوشتن.

لبخند ماه سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 01:57 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

ممنونم. حتما گزارش میدم

حتما این کار رو انجام بدید.
تا الان به من هیچ پاسخی ندادن

لبخند ماه دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 17:19 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

کجا پیام بزارم؟

وارد آدرس زیر بشید
www.blogsky.com

بعد پایین سمت چپ ، قسمت تماس با ما یا قسمت شکایت به ادرس های زیر

http://www.blogsky.com/contact
http://www.blogsky.com/abuse

صبیره دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 13:07 http://yebargesabz.blogsky.com

کی دقت میکنه... فقط به فکر رقابت و به روز شدنو جذب نویسنده هستن ... کی بفکر وبلاگنویسهای پر سابقه هست... که بخوان نظر کاربرین قدیمی رو بدونن... اینجام مثل پرشین...
اونجا وبمو حذف کردم و بعدم که کلا نوشته هایی که مینوشتم رو رها کردم...
اینجام همین میشه متاسفانه... تحمیل کردن نظرات مدیران به کاربران...

متاسفانه درسته

لبخند ماه دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 00:34

سلام. اگه آقای بلاگ اسکای جواب دادند منو هم در جریان بزار‌ من به شدت به کد وبگذر نیاز داشتم

به پیام اولم که جواب ندادن ، چند دقیقه قبل مجدد پیام دادم و ادرس لینک پست جدید رو هم توش گذاشتم و براشون فرستادم و پرسیدم بهر حال به این تغییرات چطور میشه که کد وبگذر و کد پخش موسیقی رو براش گذاشت.

لطفا شما هم براشون پیام بفرستید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد