ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

بهترین اپلیکیشن برای شناخت قرص و دارو

سلام دوستان

میخواستم ازتون بپرسم بهترین برنامه اندوریدی گوشی ، برای شناخت قرص و دارو چیه ؟

ما هر سری که دکتر رفتیم کلی بهمون قرص و دارو و شربت دادن و حقیقتش ادم الان یادش نیست که چه دارویی برای چی خورده بوده ، شما برنامه ای میشناسین که کار راه انداز بوده و ازش استفاده کرده باشین و راضی هم بوده باشید؟



نظرات 2 + ارسال نظر
لبخند ماه سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 10:24 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

سلام.
من اپلیکیشنی سراغ ندارم ولی نگرانی هم بابت این ندارم چون مهربان همسر وارده تو زمینه ی دارو

خب نظر همسر رو در این مورد بپرسید و اگه موردی بود معرفی کنید.

Baran دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 22:17

علیکم سلام آقا امیر گل
راستش من خودم اکثر دارو هارو میشناسم.یعنی یه دور دکتر برام توضیح میگه.تو ذهنم می مونه خیلی هم از این اپلیکیشن مخیله ی مبارک مون راضی ایم

ایول الله
دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد