ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

تست موقت برای سرویس وبگذر

از اینجا که نتونستم برا وبگذر موفق شم ولی سرویس بیان رو نگاه کنید چطوریه؟؟؟؟



نمایش تصویر در سایز بزرگتر ( کلیک )



پشتیبان های بلاگ اسکای که به کامنت های من ترتیب اثر ندادن و مجبور شدم برم نگاهی به سرویس بیان بندازم ، البته همیشه تجربه مهم تره و بخاطر همین از یکی از دوستان دوست وبلاگیم در باره کد جاوا که شامل سرویس وبگذر و کد پخش موسیقی میشه از ایشون یه سوالی پرسیدم. ببینم اونایی که از بیان استفاده میکنن نظرشون چیه؟


,وب موقت من در بیان




نظرات 4 + ارسال نظر
Sabireh پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 17:34 http://Yebargesabz.blogsky.com

سلام
این پست رو دیروز خونده بودم وقت نشد بنویسم..
از امکانات بیان اطلاع دارم اما اصلا از اونجا خوشم نمیاد وگرنه منم اونجا یه مدت میخواستم برم...
الان شما اینجا هستین یا اونجا؟ یعنی اون وبم فعاله؟

سلام.
من بلاگ اسکای رو همچنان دوست دارم. اون وب تو بیان موقته ، اینجا فعالم تا ببینم چی میشه.

اون وب فعال نیست و فقط همون یه پست بود.

لبخند ماه سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 21:48 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

بابا دیر تایید شد. چه زود به دل میگیری برادر امیر..
من ناراحت نشدم و نمیشم

مهربانو سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 10:33 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام امیر جان
همونطور که میبینی فایده نداره منم امتحان کردم کار نمی کنه

سلام
من از قبل یه وبلاگ تو بلاگفا دارم و البته وبگذرش رو هم راه انداختم
یه دقیقه من چیزی رو باز تست کنم

تستش کردم هنوزم مثل قبله و ایپی کامنت گذار رو نشون نمیده
سختیش به اینه که مثلا من برای شما کامنت میذارم ، تو کامنتم شما ایپی من رو نمی بینید.

حالا تصور کنید یه مشکل امنیتی پیدا میشه و شما از اونجا که ایپی کاربرها رو تو نظرات ندارید و تو وبگذر لیستی از ورود و خروج آیپی ها رو میبنید که اگه موضوع مهم باشه باید همه شون چک بشه

تو بلاگ اسکای - البته قبلا و گمونم پرشین فعلی ، وبگذر و امار و نظرات تماما مکمل هم بودن
------------------------------------
بله متاسفانه این کار نمیکنه.


=================
+راستی نظرتون درباره پست پایین چیه؟

لبخند ماه سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 10:25 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

جریانش چیه این؟

میبینم همه معتاد وبگذرن

مسائل امنیتی

شما که خودتون اوستا کارید ، بقیه اگه ندونن ماجرا چیه شما بهتر از همه می دونید


===================================
بعدا تر نوشت :
والا عدم کامنت شما منو به شک انداخت و منظور بدی نداشتم و دلیلش رو هم به شما گفتم و مطمئن باشید که بچه ها خیلی سریع چیزها رو یاد میگیرن و رو دست پدر و مادرشون در اون زمینه علمی بلند میشن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد