ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

چیکار میکنی؟

- زندگی میکنم ....


---------------------------

+ ممنون از دوستانی که تو نظر سنجی شرکت کردن ، راستش بهش خیلی فک کردم که بهترین راه اموزش چی میتونه باشه به نظرم رویه ای که فیلم سرچینگ ( searching )  در نظر گرفته ، میشه با همون تکنیک کارهایی رو انجام داد . ازتون میخوام اون فیلم  رو ببینید و اگه دوست داشتید نظرات ارزشمند خودتون رو برام بنویسید.


پست مربوطه به فیلم searching

نظرات 6 + ارسال نظر
لبخند ماه جمعه 14 دی 1397 ساعت 23:16 http://paaezaan.blogsky.com

سلام دوست گرامی.
خوبین؟
ببخشید که متوجه سوالتون در خصوص کافه نادری نشدم‌ بله کافه نادری واقع در خ جمهوری همانی است که در سریال شهرزاد به ان اشاره شده است و پاتوق بزرگانی چون جلال ال احمد و فروغ فرخزاد و صادق هدایت و نیما یوشیج و .. بوده است. اصلا بهش رسیدگی نشده ولی با این وجود من لذت میبرم از دیدنش. هر دوشنبه هم از کنارش رد میشم

در خصوص فیلم حضور ما در تلویزیون هم به خودم میگفتین براتون ارسال میکرذم نیازی نبود بگردین جوان...
و اینکه ممنون که براتون مهم بوده و پیگیر حتی کامنتهایی که بی پاسخ موندن میشین.
روز و روزگار بر شما خوش

سپاس بابت تبریک

پیداش کردم کانال شما رو تو نماشا ، کانالتون رو دنبال میکنم

اون جوان گفتن شما منو کشته قربان شما ، مرسی ، ایام به کام
---------------------------
راستی من هنوز نفهمیدم چطوری معلم نمونه شدین ؟ معمولا شاگردها باید این نظرسنجی رو بگن ، درسته ؟؟؟مثلا تکنیک خاصی سر کلاس پیاده کردین؟

بازم ممنون

-----------------------------------------
کلیپ رو دیدم ، عالی بود بازم تبریک میگم

لبخند ماه سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 17:13 http://paaezaan.blogsky.com

سلام. متوجه کامنتتون تو وب نشدم

موضوع برمیگرده به این 2 تا پست زیر

http://mehrekhaterat.blogsky.com/1397/09/12/post-453/حرف-هایی-که-همیشه-خواهم-داشت-

http://mehrekhaterat.blogsky.com/1397/09/11/post-451/

----------------------------------
شما تو یکی دو تا از کامنت ها تاکید داشتید که معلم نمونه شدید و من اون پست شما رو پیدا کردم خوندم ولی متاسفانه بخاطر زمان کامنتدونی اون پست بسته شده بود و من تبریکات رو تو کامنت خودتون تو پست مربوطه این وب دادم

( گمون نمکینم به کسی بگین من نمونه شدم و رفته تلوزیون اون وقت اون کلی ارشیو تلوئزیون رو زیر رو رو کنه که برنامه اش رو پیدا کنه ، ولی من رفتم ) این از این

من از شما درباره کافه نادری تو اون پست این سوال رو کردم که ( البته بهش جواب ندادین شاید هم ندیدید ولی بهرصورت سوالم این بود که ... )

------------------------------
راستی من به کافه نادری علاقه مند شدم و از تو شهرزاد میشناسمش و شنیدم کع بهش نمیرسن منظور شما هم همین کافی نادری بود دیگه؟

کاکتوس یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 07:35

ممنونم
خیلی لطف کردید:

خواهش حتی!!!

مجبوریم زندگی باید کرد

بله ، زند گی باید کرد ...

بهامین پنج‌شنبه 6 دی 1397 ساعت 12:18

این فیلم را حتما در اولین فرصت نگاه میکنم
ممنون

سلام
لطف می کنید

کاکتوس پنج‌شنبه 6 دی 1397 ساعت 00:12

یه فیلم گداشتم تو وبم
البته فقط اسمشو
برو ببین
شاید براستی زندگی کنی
فیلم خوبی .شاید کمک کنه یکم حال و هواتون عوض بشه

اتفاقا خواهری اینو تو دانشگاش دانلود کرده بود و وقتی اومد پیشنهاد به دیدنش کرد و برام جالب بود.

تو این فیلم جالب بود که زبانشون انگلیسی نیست و برام جالب بود و یه جا دیگه تو بازی محبوب اساسین 3 ، کانر به زبان سرخپوستی ، دوبله شده بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد